زاهدان

تشکیل اکیپ گشت زیست محیطی شبانه‌روزی در زاهدان

رییس اداره بازرسی و ارزیابی عملکرد حفاظت محیط زیست استان گفت: اداره کل محیط زیست این استان نخستین اکیپ گشت شبانه ویژه پایش آلودگی‌های محیط زیستی را راه انداری کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان.، وحید پورمردان اظهار داشت: اداره کل حفاظت محیط زیست استان در راستای تحقق اهداف زیست محیطی و در اجرای برنامه راهبری، کنترل و پایش محیط زیست در حوزه محیط انسانی اقدام به راه اندازی گشت‌های تخصصی ویژه با حضور کارشناسان و مامورین یگان حفاظت برای پیشگیری و جلوگیری از ایجاد هرگونه آلودگی و تخریب محیط زیست اعم از آب، هوا و خاک کرده است.

وی افزود: به منظور نظارت بر فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی برای جلوگیری از سوءاستفاده‌های احتمالی به منظور تخریب و آلودگی زیست محیطی گشت شبانه پایش این اداره کل تشکیل شد تا از این طریق کار نظارت برعملکرد واحدهای تولیدی و صنعتی با جدیت بیشتری پیگیری شود.

پورمردان افزود: در این راستا این اداره کل بر حسب رسالت و وظیفه قانونی خود طی شناسایی واحد های متخلف به استناد ماده 9 قانون حفاظت و بهسازی محیط زیست با واحدهای متخلف برخورد کرده و این واحدها را برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی می‌کند که در صورت عدم رفع آلایندگی در موعد مقرر از ادامه فعالیت آن ها ممانعت بعمل خواهد آمد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار