عبدالهی:استقلال هفته به هفته بهتر می شود

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: معتقدم استقلال با ارائه بازی های خوب هفته به هفته عملکرد بهتری خواهد داشت.

نصراله عبدالهی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص دیدار روز گذشته استقلال مقابل سایپا اظهارکرد : بچه ها بازی خیلی خوبی را روز گذشته به نمایش گذاشتند و معتقدم حقشان برد بود و به طور حتم بازی بچه ها نسبت به هفته های گذشته از این بهتر نیز خواهد شد .

وی ادامه داد: با توجه به اضافه شدن 7،8 بازیکن جدید به تیم از اول لیگ هم اعلام کردم که بازیکنان برای هماهنگ شدن با یکدیگر به زمان بیشتری نیاز دارند و خوشبختانه هفته به هفته با هماهنگ شدن بازیکنان با یکدیگر بازی های استقلال نیز بهتر می شود و بهتر است بگویم استقلال در حد نام خود بازی می کند .

عبدالهی درباره بازی های لیگ بیان کرد :همان طور که می بینیم رقابت های تیم ها هفته به هفته دیدنی تر می شود و جالب نیز شده است و به نوعی تیم ها برای یکدیگر خطرناک شده اند و می توانند با ارائه بازی خوب برای هم مشکل ایجاد کنند .

سرپرست تیم فوتبال استقلال در پایان درباره بازی استقلال مقابل فولاد گفت: بازی بعدی تیم ما مقابل فولاد خواهد بود و به طور حتم این دیدار سخت است اما با توجه به بازی خوب بچه ها امیدوارم در این دیدار نیز همانند دیدار های گذشته موفق باشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار