اراک؛

رفع مشکلات مردمی با ایجاد پل ارتباطی دولت و ملت

معاون اجرایی رئیس جمهور با اشاره به راه اندازی سامانه 111 گفت : جویا شدن از نظرات مردمی می تواند در جهت رفع مشکلات موثرتر باشد .

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ؛محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس جمهور  دقایقی قبل در مراسم راه اندازی مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در استان مرکزی در دانشگاه پیام نور در اراک با اشاره به اقدامات دولت درباره ارتباطات مردمی اظهار داشت: دولت قبل از ورود به استان مرکزی علاوه بر دانشی که از طریق ارتباط با دستگاه‌های اجرایی استان کسب کرده برای اینکه به مسائل استان اشراف کامل‌تری پیدا کند از طریق 2 مرکز نظرسنجی اقدام به انجام این مهم کرده است.

وی افزود: با مذاکراتی که با کارشناسان و 90 نفر از اساتید در دانشگاه‌های مختلف استان مرکزی انجام شد به این نتیجه رسیدیم که نظرسنجی از نخبگان و مردم می‌تواند چراغ راه دولت یازدهم برای این سفر باشد.

شریعتمداری ادامه داد: با اشاره به ایجاد بسترهای ارتباطی مردم و دولت در سفر به استان مرکزی گفت: یکی از تدابیر دولت برای دریافت نظرات و پیشنهادات مردم که در گذشته به صورت سنتی با دریافت نامه در کوچه خیابان توسط خودروهای همراه انجام می‌شد این دولت تلاش کرد تا روحیه شنوایی نسبت به مشکلات را تقویت کند و به نحوه عزت‌مندی پاسداری کند.

انتهای پیام/ ف

 
برچسب ها: اراک ، شریعتمداری ، معاون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.