اصفهان؛

20 طرح در محدوده دولتخانه صفویه در دست اجراست

مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان گفت: در حال حاضر 20 پروژه در محدوده دولتخانه صفویه در دست اجراست که طبق برنامه زمانبندی شده انجام می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسین جعفری اظهارکرد: پیاده راه سازی میدان امام خمینی(ره) و خیابان های منتهی به میدان شامل خیابان های سپه و حافظ ، پیاده راه سازی خیابان چهارباغ عباسی و احیاء بازارچه ها در محدوده دولتخانه صفویه از جمله پروژه های محدوده دولتخانه صفویه است.
وی تاکید کرد: طرح احیای دولتخانه صفوی حدفاصل میدان امام(ره) تا محور چهارباغ یکی از طرح هایی است که به اجماع خوبی رسیده و شهرداری مصمم است با همکاری دستگاه های ذیربط این مهم را محقق کند.
مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: با اجراي طرح دولتخانه صفوي، طرح وضعيت موجود اين محدوده بر اساس مدارك تاريخي با حال و هواي اصفهان قديم ساماندهي مي شود.
وی در ادامه به تصویب طرح پیاده رو شدن چهارباغ عباسی اشاره کرد و گفت: با اقدامات ارزشمندی که طی ماههای اخیر انجام شد، طرح پیاده رو شدن چهارباغ به تصویب رسید و بنا داریم همزمان با اجرای عملیات های عمرانی ایستگاههای مترو ، کف سازی چهارباغ را انجام دهیم.
جعفری با تاکید بر اینکه تا سال آینده کل خیابان چهارباغ عباسی را سنگفرش و به گردشگاه عمومی تبدیل خواهیم کرد، افزود: پیاده راه شدن چهارباغ عباسی درخواست شهروندان و فرهنگ دوستان بوده است.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.