گیلان؛

ثبت اطلاعات بیش از یک میلیون گیلانی در سامانه سرشماری

اطلاعات 185 هزار خانوار گیلان تاکنون در سامانه سرشماری عمومی نفوس و مسکن ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛معاون اطلاعات و آمار سازمان برنامه و بودجه گیلان امروز اعلام کرد : این تعداد خانوار معادل یک میلیون و 167 هزار نفر از جمعیت گیلان است.

وحید طیفوری افزود : تاکنون اطلاعات 45 و 5 دهم درصد از تعداد جمعیت و 42 درصد تعداد خانوار گیلان در سامانه اینترنتی سرشماری عمومی نفوس و مسکن ثبت شده است.
وی اعلام کرد : تاکنون بیشترین ثبت اینترنتی اطلاعات خانوارها در سامانه سرشماری عمومی نفوس و مسکن در شهرستان های سیاهکل با 70 درصد تعداد  جمعیت، رضوانشهر با 68 درصد و رودبار 65 درصد انجام شده است.
معاون اطلاعات و آمار سازمان برنامه و بودجه گیلان گفت : کمترین ثبت اینترنتی اطلاعات خانوارها هم در شهرستان های رشت 39 درصد  تعداد جمعیت ، بندرانزلی 38 درصد و صومعه سرا 33 درصد انجام شده است.
وحید طیفوری افزود : ثبت اینترنتی اطلاعات خانوارها در سامانه سرشماری نفوس و مسکن برای دومین بار به مدت3 روز تمدید شد و تا ساعت 24 روز جمعه 30 مهر ادامه دارد.
وی از شهروندان خواست در مهلت باقی مانده اطلاعات خود را در سامانه سرشماری ثبت کنند.
معاون اطلاعات و آمار سازمان برنامه و بودجه گیلان اعلام کرد : در مرحله دوم سرشماری عمومی نفوس و مسکن که از 28 مهر آغاز شد و تا 28 آبان ادامه دارد  ماموران آمارگیر به در خانه شهروندان مراجعه و اطلاعاتشان را ثبت می کنند.
وحید طیفوری افزود : در این مرحله ماموران آمارگیر اطلاعات خانوارهایی که در مرحله اینترنتی سرشماری عمومی نفوس و مسکن شرکت نکرده اند  را ثبت می کنند.
وی تصریح کرد : در مرحله دوم این سرشماری ماموران آمارگیر همچنین کد رهگیری خانوارهایی را که اطلاعاتشان را بصورت اینترنتی ثبت کرده اند دریافت می کنند.
 براساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن  سال 90 جمعیت گیلان 2 میلیون و 484 هزار نفر است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.