کرمانشاه؛

مدرسه روستای کندهر بخش حمیل به اسم شهید لطف الله احمدیان مزین شد

طی مراسمی با شکوه با حضور ۵۰۰ نفر از اهالی روستای کندهر و بخشدار ، رئیس آموزش و پرورش ،فرمانده بسیج و شهردار بخش حمیل مدرسه روستای کندهر به اسم شهید والامقام لطف الله احمدیان مزین شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ ابراهیم پیرویسی بخشدار حمیل در این مراسم گفت : با همت خانواده شهید لطف الله احمدیان و پیگیری مجدانه مسئولین ذیربط و لطف خداوند امروز مدرسه روستای کندهر به اسم این شهیدگرانقدر مزین خواهد شد.
وی درخصوص اهمیت سرشماری نفوس و مسکن اظهار داشت : اگر از هر شهرستانی یک نفر از قلم بیفتد در سال 61 میلیون تومان به ضرر آن شهرستان خواهد بود. اعتبارات که از طرف دولت به مناطق اختصاص پیدا می کند براساس سرانه جمعیتی آن منطقه است. لذا خواهشمند نهایت همکاری را با ماموران سرشماری داشته باشید.

قدرت الله نجفی رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان دالاهو ضمن تقدیر و تشکر از همه مسئولین حاضر در مراسم با اشاره ای به فرمایش امام راحل (ره) در خصوص جمله " گرامی داشت یاد شهدا کمتر از شهادت نیست " افزود : شهدا بهترین الگو برای زندگی ما هستند یاد شهدا را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم و قدردان خون شهدا باشیم که آسایش ، امنیت ، استقلال و عزت جمهوری اسلامی ایران مرهون ایثارگری های شهیدان است.


انتهای پیام/پ
برچسب ها: کرمانشاه ، روستا ، کندهر ، حمیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار