اهواز؛

تضمین آینده انقلاب با روحیه عاشورایی

نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه گفت: دنیا بداند و ببیند ملت ایران پای ارزش ها، انقلاب، اسلام، ولایت و اقامت ایستاده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،حجت الاسلام علی شیرازی نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه گفت: شهدای مدافع حرم و مسلمانانی که سراسر دنیا در سوریه و عراق تا پای جان می جنگند، روحیه ای نشأت گرفته از فرهنگ عاشورا دارند.

وی در مراسم یادواره ۱۲ شهید مدافع حرم (مختاربند، ظهیری، حمید، عسکری فر، عراقی، هویدی، حسونی زاده، دریساوی، فاطمی اطهر، هلیسایی، موسوی و سواری) که از تاریخ نیمه دوم مهرماه تا اول آبان ماه به شهادت رسیدند، در حسینیه ثارالله اهواز برگزار شد، اظهارداشت : خانواده شهدای مدافع حرم مثل کوه ایستاده اند، آنها اعلام می کنند که ما نیز حاضر هستیم که برویم. این همان روحیه شهادت پذیری، زینبی و عاشورایی است و به این امت پیامبر اسلام افتخار می کنیم.

حجت الاسلام علی شیرازی افزود: وقتی انسان روحیه شهادت طلبی شهدای مدافع حرمی مثل هلیسایی، موسوی و حمید را می بیند، متوجه می شویم که نه تنها ایرانی بلکه افغانستان، کردستان، عراق، لبنان و سوریه مثل شهدای مدافع حرم ما جان خود را تقدیم کردند تا اسلام و پیام اهل بیت(ع) بماند.

نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه بیان داشت : مسلمانان سراسر دنیا در سوریه و عراق تا پای جان می جنگند و این افراد روحیه ای نشأت گرفته از فرهنگ عاشورا دارد. تمام کشورهای متعدد اسلامی و امت های بیدار وارد عرصه شده و برای دفاع از ارزش های الهی فعالیت می کنند که زیربنای این تفکر ریشه در انقلاب ملت ایران و روحیه شهادت پذیری ملت ایران و شهدا دارد.

حجت الاسلام شیرازی اظهارداشت: درسی که ملت ایران از عاشورا گرفت امروز به عنوان یک الگو در سراسر جهان منعکس شده و امت های اسلامی سرباز نهضت عاشورا شدند.

وی افزود: قطعا شهدای عظیم الشأنی که هستی خود را برای دفاع از حرم گذاشتند در حقیقت آینده انقلاب و اسلام را تضمین می کند. مردم ایران تابع فرهنگ عاشورایی و زینب هستند یعنی نمی گذارند که سختی در میدان اسارت و میدان کربلا آنها را از پا دربیاورد.

نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه ادامه داد: جنگ با استکبار، داعش، تروریسم سختی دارد اما چون برای خداست و حرکتی برای زمینه سازی ظهور است، فریاد هر ایرانی به ویژه مدافعان حرم (و ما رأیت الا جمیلا) است.

وی عنوان کرد: ملتی که دنباله روی حرکت عاشورا، حرکت بنیانگذار جمهوری اسلامی امام راحل و ولایتمدار باشد وارد صراط الهی شده است. خوزستانی ها مثل دوران دفاع مقدس می درخشند و وارد عرصه الهی شده و بیشترین شهید مدافع حرم را تقدیم کردند.

حجت الاسلام شیرازی ادامه داد: امروز آمده ایم تا یاد ۱۲ خورشید نورانی جبهه دفاع از حرم را گرامی بداریم تا دنیا بداند و ببیند ملت ایران پای ارزش ها، انقلاب، اسلام، ولایت و اقامت ایستاده است.

نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه در پایان گفت : امروز سخن از حفظ حرم و حریم اهل بیت(ع) است که از اهمیت بسیار بالایی برای مردم ایران برخوردار است. ایرانیان وقتی فهمیدند دشمن تصمیم به حرمت شکنی حرم اهل بیت دارد دیگر ساکت ننشسته و سراز پانشناخته هستی خود را گذاشته و برای جلوگیری از جسارت به حرمیین راهی شدند.

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.