درخشان: حضور ایران در رنکینگ اول آسیا، عجیب است/ تیم ملی زیبا بازی نمی کند

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: فوتبال ایران در سال های اخیر هیچ جامی کسب نکرده و قرار گرفتن شاگردان کی روش در رنکینگ نخست آسیا عجیب است.

حمید درخشان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره صعود ایران به رتبه 27 رنکینگ فیفا بیان کرد: با توجه به عملکرد خوب تیم ملی فوتبال کشورمان در دو دیدار گذشته مقابل ازبکستان و کره جنوبی، 10 پله صعود در رنکینگ فیفا عادی بود. تیم ملی در شرایط خوبی قرار دارد و با توجه به صدرنشینی در گروه A مقدماتی جام جهانی انتظار می رود، در بزرگترین آوردگاه فوتبالی جهان به راحتی صعود کنیم.

وی افزود: فوتبال ایران در سال های گذشته پیشرفت خوبی کرده و امیداورم با ادامه همین روند به جام جهانی صعود کنیم و در آن مسابقات نیز عملکرد خوبی داشته باشم.

درخشان درباره بازی کردن شاگردان کی روش اظهار کرد: تیم ملی زیبا بازی نمی کند و تنها هدفش کسب امتیاز است. برای صعود به جام جهانی بازی زیبا کافی نیست و امتیاز سبب می شود تا به مرحله بعد صعود کنیم. فاصله زیادی بین زیبا بازی کردن تیم ملی کشورمان و فوتبال اروپا وجود دارد و امیداورم در کنار بازی زیبا، امتیاز نیز کسب کنیم.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در پایان گفت: با توجه به قهرمان نشدن ایران در سالیان گذشته در هیچ جامی، حضور تیم ملی ایران در رنکینگ اول آسیا کمی عجیب است. فکر می کنم عیار مسئولان فیفا برای رده بندی، نتایج تیم ملی است و امیداورم بتوانیم در ادامه رقابت ها همین روند را در ادامه دهیم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۴ ۲۹ مهر ۱۳۹۵
آقای درخشان بازیها مقدماتی جام جهانی 98 رو یادت بیار که با چه خون دلی به جام جهانی رفتیم. یا همین مسابقات تیم فوتبال امید.در ضمن دوره های قبل هم تیم ملی زیبا بازی نمی کرد.
لااقل در حال حاضر اگر تیم ملی زیبا بازی نمی کنه یه فوتبال حرفه ای از ش شاهدیم.لازم به ذکر که مربی ایرانی به جای حسادت دانش فنی خودشو بالا ببرن. کارنامه شما هم در عرصه مربیگری کاملا روشنه
آخرین اخبار