قزوین؛

امضای تفاهم نامه همکاری

شهرک‌های صنعتی و اتاق بازرگانی قزوین‌تفاهم نامه همکاری امضا کردند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ این تفاهم نامه به منظور  همکاری های مشترک برای استفاده از توانمندیهای بخش دولتی و خصوصی در حوزه صنعت استان به امضاء رسیده است  .

 مدیرعامل شرکت  شهرک‌های صنعتی استان در مراسم امضاء تفاهم نامه گفت: تلاش برای جذب و هدایت سرمایه گذاران داخلی و خارجی در صنایع اولویت دار استان و صنایع صادراتی در شهرکها و نواحی صنعتی موجب رونق اقتصادی و اشتغال پایدار در استان می شود.

حمیدرضاخانپور، همکاری در معرفی فرصتهای سرمایه گذاری خارج از کشور به کنسرسیوم‌ها ، ارائه اطلاعات صادرکنندگان، واحدهای صنعتی، بازرگانان و فعالان صنعتی برای درج در بانک اطلاعات واحدهای صنعتی ، هماهنگی برای  اعزام هیأتهای تجاری و تورهای نمایشگاهی را  از جمله اهداف این تفاهم نامه بیان کرد .

 علیرضا کشاورز قاسمی  رئیس اتاق بازرگانی صنایع، معاون و کشاورزی استان با تاکید به همکاری در حوزه معرفی فرصتهای سرمایه گذاری بیان کرد: معرفی فرصتهای سرمایه گذاری و یا مشارکت در شهرکها و نواحی صنعتی به سرمایه گذاران خارجی و هیأتهای تجاری پذیرش شده به ویژه از کشورهای چین و ترکیه شاهد رشد و شکوفایی بخش‌های مختلف اقتصاد خواهیم بود.   

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار