سیستان وبلوچستان

استاندار خواستار تخصیص بودجه کامل به این استان شد

استاندار سیستان و بلوچستان خواستار تخصصی بودجه کامل استان شد و گفت: باید بودجه این استان به طورکامل پرداخت شود، زیرا معضلات و مشکلات این منطقه بسیار زیاد است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان.،صبح امروز جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان، ستاد مبارزه با پدیده گرد و غبار و ستاد بازآفرینی پایدار شهری سیستان و بلوچستان با حضور عبدالرضا رحمانی فضلی در سالن اجتماعات استانداری، برگزار شد.

علی اوسط هاشمی در این جلسه اظهار کرد: حاشیه‌نشینی در این استان یک بسیار مهم است که باید ساماندهی آن را در اولویت قرار دهیم.

علی اوسط هاشمی افزود: 330 میلیارد تومان اعتبار را که 30 درصد اعتبارات استان است را امسال به حاشیه‌نشینی اختصاص خواهیم داد.

وی خواستار تخصصی بودجه کامل استان شد و گفت: باید بودجه این استان به طور کامل پرداخت شود، زیرا معضلات و مشکلات این منطقه بسیار زیاد است.

هاشمی ادامه داد: طوفان شن در استان زندگی عادی را مختل کرده است پنج شهرستان در منطقه سیستان گرفتار طوفان و میزگردها است.

استاندار سیستان و بلوچستان خواستار نگاه ویژه دولت به سیستان شد تا مشکلات این منطقه نیز برطرف شده و از مهاجرت جلوگیری شود.

وی با بیان معضلات مواد مخدر در این منطقه، افزود: مواد مخدر و اعتیاد به دلیل مرزی بودن جوانان این استان را تهدید کرده و لازم است ایجاد مراکز بازپروری در این منطقه افزایش یابد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار