یزد؛

کاهش آسیب های اجتماعی باتعامل مردم و مسئولان

تعامل مردم و مسئولان در کاهش آسیب های اجتماعی موثر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ سیدمحمد میرمحمدی استاندار یزد گفت:معضلات و آسیب های مختلف اجتماعی را می توان با همکاری مسئولان اجرایی و مردم و با برنامه ریزی حل کرد.

 میرمحمدی افزود: گرچه استان یزد در زمینه آسیب های اجتماعی نسبت به متوسط کشور در وضعیت مطلوبی قرار دارد ولی وجود برخی آسیب ها در استان مبین ضرورت برنامه ریزی برای رفع برخی ناهنجاری هاست و با انکار کردن، مشکلات بر طرف نمی شود.

وی رشد طلاق در استان یزد را از آسیب های اجتماعی که روندی نگران کننده یافته دانست و یادآور شد: طلاق دلایل مختلفی دارد که باید روی آنها کار شود و پاک کردن صورت مسئله، کمکی به کاهش این آسیب اجتماعی نمی کند.

استاندار یزد گفت: بهره گیری از ظرفیت روحانیان، دانشگاهیان، دستگاه ها، افراد با نفوذ و رهبران فکری و مردمی از راهکارهای مقابله با آسیب اجتماعی است .

نماینده اداره کل ثبت احوال یزد نیز در این نشست با ارائه گزارش آماری ازدواج و طلاق در استان گفت: تا پایان نیمه اول سالجاری پنج هزار و 148 ازدواج در استان ثبت شده که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته 11 درصد رشد داشته است و آمار طلاق نیز در این مدت 920 فقره بوده که نسبت به مدت مشابه پارسال 38 درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار