گروه D لیگ قهرمانان اروپا؛

شکست روستوف مقابل نایب قهرمان اروپا در حضور سردار/ پیروزی پرگل بایرن مقابل نماینده هلند

در چارچوب هفته سوم گروه D رقابت های لیگ قهرمانان، اتلتیکو با یک گل از سد روستوف گذشت و بایرن مونیخ در دیداری آسان با 4 گل آیندهوون را شکست داد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در چارچوب هفته سوم گروه D  رقابت های لیگ قهرمانان، امشب 2 دیدار به صورت همزمان و از ساعت 22:15 برگزار شد که در حساس ترین بازی تیم اتلتیکو مادرید به مصاف روستوف رفت و بایرن مونیخ میزبان پی اس وی آیندهوون بود.

در مهم ترین بازی این گروه یاران ازمون به مصاف صدر نشین لالیگا رفتند و در پایان با نتیجه یک بر صفر شکست خوردند.

در نیمه اول این مسابقه توپ  و میدان در اختیار شاگردان سیمونه بود اما خط دفاع مستحکم روس ها اجازه گلزنی به مادریدی ها نداد و نیمه اول این دیدار با نتیجه تساوی صفر بر صفر به اتمام رسید. در نیمه دوم نیز همین روند ادامه داشت تا اینکه کاراسکو روی اشتباه مدافعان روستوف توپ را به قعر دروازه یاران آزمون فرستاد تا اتلتیکو با کسب این 3 امتیاز صدرنشین گروه D شود.

شکست روستوف مقابل نائب قهرمان اروپا در حضور سردار/ پیروزی پرگل بایرن مقابل نماینده هلند
سردار آزمون مهاجم ملی پوش جوان کشورمان ازابتدا در ترکیب روستوف حضور داشت و در دقیقه 74 جای خود را به آندری پریپلینتا داد اما عزت اللهی فرصت حضور مقابل تیم سابق خود را پیدا نکرد.


همچنین در دیگر دیدار این گروه، بایرن مونیخ رو در رو پی اس وی آیندهوون قرار گرفت و موفق شد در دیدار راحت با نتیجه 4 بر یک از سد نمانیده هلند بگذرد.

شکست روستوف مقابل نائب قهرمان اروپا در حضور سردار/ پیروزی پرگل بایرن مقابل نماینده هلند

گل های باواریایی ها را توماس مولر، جاشوا کیمیچ، روبرت لواندوفسکی و آرین روبن به ثمر رساندند و تک گل پی اس وی را لوسیانو نارسیانگ در دقیقه 41 وارد دروازه نویر کرد.

در این گروه، اتلتیکو مادرید با 9 امتیاز در صدر قرار دارد و تیم های بایرن مونیخ با 6 ،  آیندهوون و روستوف با یک امتیاز در رده های بعدی هستند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار