دلال بازی بنگاه داران به ضرر بازار مسکن

بنگاه داران با دریافت حق کمیسیون های بیشتر در معاملات به صورت غیر مستقیم در نوسانات بازار مسکن تاثیر منفی می گذارند.

دلال بازی چه بر سر بازار مسکن می آورد ؟

سید هادی بهادری نایب رییس دوم کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مسکن گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت:  بنگاه داران از راه های مختلف مانند دریافت حق کمیسیون های نیم تا یک درصدی معاملات از طرفین قرارداد به دنبال دریافت سود بیشتری هستند. 

نایب رییس دوم کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برخی بنگاه داران به  طور غیر مستقیم بر نوسانات بازار مسکن تاثیر می گذارند، افزود: بنگاه داران با افزایش حجم معاملات درصدد دریافت حق کمیسیون بیشترند که این امر در نوسانات قیمت بازار مسکن به صورت غیر مستقیم تاثیر منفی می گذارد. 

وی در پایان حضور پر رنگ بخش خصوصی را برای رونق بازار مسکن امری مهم برشمرد و گفت: با توجه به اینکه بیش از 90 درصد بازار مسکن در اختیار بخش خصوصی است، بنابراین به دولت پیشنهاد می کنیم در این بخش تنها نقش نظارتی داشته باشد.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Czechia
ناشناس
۲۰:۲۴ ۲۰ شهريور ۱۳۹۶
!؟ قشرمتوسط که پولشون به 70 تا 80 میلیون بیشتر نمی رسه !چه رسد به مسکن گران! وقتی پول واسه خرید نیست! فقط می تونه بره نگاه کنه!مثل اینایی که می رند بازار فقط واسه نگاه کردن به اجناس و فقط قیمت می پرسند ،ولی پول ندارند. مثل 98 درصد جوانان فعلی که به واسطه کم پولی و بی کاری و گرونی مسکنی که میگید،در اوج انرژی،با قیمت بالای مسکن !
آخرین اخبار