همدان؛

تجلیل از خانواده های خودکفا شده کمیته امداد همدان

در همایش عزت حسینی، اشتغال و خودکفایی، از بیش از سه هزار خانواده خودکفا شده زیر پوشش کمیته امداد استان تجلیل شد.

تجلیل از خانواده های خودکفا شده کمیته امداد همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان در این همایش گفت: اشتغالزایی و ایجاد فضای کسب و کار یک خدمت ویژه به خانواده های نیازمند زیر حمایت کمیته امداد است و فرایند اجرای برنامه های حوزه اشتغال در این نهاد بی نظیر است.

پیمان ترکمانه افزود: در عرصه اشتغالزایی برای افراد زیر پوشش این نهاد، استعدادهای خانواده ها شناسایی و ضمن ارائه مشاوره، تسهیلات بانکی به این افراد پرداخت و بر روند اجرای طرح ها نظارت می شود و کمیته امداد در راستای بازاریابی طرح ها و حمایت های جانبی در حین اجرای طرح نیز خانواده های زیرپوشش را یاری می کند که این روند قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: کمیته امداد امام خمینی(ره) به تنهایی نمی توانست در مسیر خودکفایی خانواده های نیازمند زیر پوشش قدم بر دارد و در این مسیر کمک مدیران بانک های استان و برخی از اداره ها و نهاد ها بسیار ارزشمند بوده است.

وی اضافه کرد: شعار سال مبنی بر اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل مورد نظر رهبر معظم انقلاب با خودکفایی خانواده های نیازمند تجلی یافته و نکات مورد تاکید ایشان در این عرصه محقق شده است.

وی تحکیم و تقویت بنیان خانواده را هدف مورد نظر در ایجاد مشاغل خانگی عنوان کرد و گفت: در مشاغل خانگی جایگاه مادری در خانواده هایی که به این مشاغل می پردازند به خوبی حفظ شده است.

ترکمانه ادامه داد: خانواده های زیر پوشش که خودکفا شده اند از بدنه کمیته امداد امام خمینی(ره) جدا می شوند و خود عامل کمک به نیازمندان و دستگیری از دیگران می شوند.

انتهای پیام/ د


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.