زمانی:2 یا سه معاون پس از تصمیم نهایی به چارت اضافه می شوند

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته قرار شد دو یا سه معاون پس از تصمیم و تصویب نهایی در جلسه هیات مدیره به چارت باشگاه اضافه شوند.

زمانی:دو یا سه معاون پس از تصمیم نهایی به چارت اضافه میشوندحسن زمانی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص اضافه شدن سه معاون جدید به چارت باشگاه استقلال اظهار داشت: در ابتدا باید بگویم در خصوص اضافه شدن سه معاون به چارت باشگاه در جلسه روز گذشته صحبت‌های لازم را انجام دادیم و قرار شد این امر صورت بگیرد اما در نهایت تصمیم گیری نهایی در این باره به جلسه آتی هیات مدیره موکول شد و احتمالا دو یا سه معاون به چارت اضافه و قرار است این انتخاب از سوی افتخاری مدیر عامل باشگاه باشد تا بر این اساس کارها را انجام دهند.

زمانی درباره پرداختی مطالبات بازیکنان گفت: با توجه به هماهنگی و صحبت‌های صورت گرفته در جلسه هیات مدیره مقرر شد در آبان ماه بخشی از قرارداد‌های اعضای تیم پرداخت شود.

وی ادامه داد: همچنین قرار شد کارهایی که از سوی باشگاه برای پیگیری روند درمانی پور حیدری انجام می گیرد به افتخاری سپرده شود و ایشان به نمایندگی از اعضای هیات مدیره قرار است این کار را انجام دهند.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در پایان خاطرنشان کرد: در جلسه روز گذشته تصمیم بر این شد از این پس یک هفته در میان جلسه‌ای را برای رسیدگی به مسائل روز باشگاه تشکیل دهیم و کارها را به نحو احسن پیش ببریم.

انتهای پیام/

برچسب ها: باشگاه ، استقلال ، چارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار