رئیس رسانه ملی تاکید کرد:

اطلاع‌رسانی به مردم، لازمه تحقق گفتمان‌سازی اقتصاد مقاومتی است

رئیس رسانه ملی در نشست كارگروه برنامه ملی گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری، بر ارائه گزارش از میزان پیشرفت 120 پروژه اولویت‌دار امسال تاكید كرد.

اطلاع‌رسانی به مردم، لازمه تحقق گفتمان‌سازی اقتصاد مقاومتی استبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی صداوسیما؛ دكتر عسكری لازمه گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی را درك ملموس نتایج آن از سوی مردم برشمرد و افزود: باید شاخص‌های پیشرفت در این مسیر همچون سهم كالای داخلی در بازار، احیای بنگاه‌های كوچك اقتصادی و اشتغالزایی تعریف شود و با انعكاس آن در رسانه ملی، جامعه را در جریان اهمیت تحقق این سیاست قرار داد.
 
رئیس كار گروه گفتمان سازی و فرهنگسازی اقتصاد مقاومتی با بیان اینكه اگر ملتی بازار خود را در اختیار كالاهای خارجی قرار دهد، بزرگترین عامل حیات اقتصادی خود را در اختیار بیگانگان قرار داده است؛ تصریح كرد: باید با اتكا به توانمندی‌های داخلی و تعامل عقلایی با دنیا برای انتقال دانش توان رقابتی مان را در دنیا ثابت كنیم.
 
در این جلسه كه با حضور معاونان وزیر علوم، آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی، تعاون كار و رفاه معاون رئیس ستاد فرماندهی اقتصاد و مقاومتی و مشاور رئیس جمهور و رئیس كتابخانه ملی ایران برگزار شد، بررسی گزارش طرح‌های مرتبط با ماموریت دستگاه های عضو كارگروه تصویب شد.

برای مشاهده تصاویر بیشتر از این نشست اینجا کلیک کنید



انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار