شکایتی که ممکن است دردسرساز شود؛

بیرانوند و جانشینانی که مطمئن نیستند

بیرانوند دروازه بان اول پرسپولیس و تیم ملی است و جانشینان او نیز آنقدر مطمئن نیستند که بشود در صورت محرومیت او روی آنها حساب کرد.

بیرانوند و جانشینانی که مطمئن نیستندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فو‌تسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی و پرسپولیس به دلیل شکایت تیم نفت از او به دادگاه فرهنگ و رسانه احضار شد. البته به جز بیرانوند ، جلال حسینی و کمال کامیابی نیا نیز مصاحبه هایی را به دلیل عدم پرداخت مطالبتشان از نفت کرده بودند اما فقط از بیرانوند به دلیل این موضوع شکایت شد.

با وجود آنکه دادگاه هنوز حکمی را در خصوص اختلاف نفت و بیرانوند نداده است اما ممکن است در صورتی که به نفع نفت رای داده شود ، بیرانوند برای مدتی محروم شود. محرومیتی که تبعات سنگینی برای پرسپولیس و تیم ملی خواهد داشت. بیرانوند دروازه بان اول پرپسولیس و تیم ملی است و جانشینان او نیز آنقدر مطمئن نیستند که  بشود در این مقاطع حساس روی آنها حساب کرد.

در پرسپولیس رادوشویچ دروازه بان دوم است که  یک بازی بیشتر به میدان نرفته و آن هم در دیدار مقابل قشقایی بود که در طول بازی چیزی را نشان نداد اما عملکردش در ضربات پنالتی پرانتقاد بود و بیشتر پنالتی هم را در خلاف جهت پرید. به نظر می رسد در صورت محرومیت بیرانوند پرسپولیس با مشکل جدی در درون دروازه مواجه شود.

در تیم ملی نیز دروزاه بانان دوم و سوم تیم ملی علیرضا حقیقی و محمدرضا اخباری هستند. علیرضا حقیقی که به نظر می رسد کی روش به او اعتقاد دارد ، در این فصل به هیچ تیمی نرفته و بدون تیم مانده است اما کماکان به تیم ملی دعوت می شود و ذخیره اول بیرانوند در تیم ملی است. با توجه به اینکه مدتهاست که حقیقی مسابقه ای را انجام نداده ، در صورت محرومیت بیرانوند ، تیم ملی هم در راه جام جهانی به مشکل برمیخورد. 

البته وکیل بیرانوند پس از پایان جلسه دادگاه گفت که دلیل شکایت از او نشر اکاذیب به دلیل مصاحبه هایش مبنی بر پرداخت نشدن مطالباتش است و ما هم مدارک مربوط به پرداخت نشدن مطالبات را در اختیار داریم و مشکلی بیرانوند را تهدید نمی کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار