بجنورد؛

استقلال و امنیت امروز کشور، مرهون خون شهداست

دادستان کل کشور گفت: پاسداری از خون شهدا از رسالت ها و مسئولیت های سنگین ماست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، دادستان کل کشور امروز در چهارمین و آخرین روز کنگره سرداران و 3 هزار شهید خراسان شمالی در بجنورد گفت: استقلال و امنیت امروز کشور، مرهون خون شهداست و ما باید همیشه قدردان شهیدان باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری با بیان اینکه امروز ایران اسلامی در منطقه جایگاه بسیار عظیمی دارد، افزود: امنیت و استقلال سیاسی، اقتصادی و فرهنگی کشور، زبانزد دوست ودشمن است و این همه، مدیون خون شهداست.

وی در خصوص چهار اثر فردی و اجتماعی شهادت هم گفت: شهید هم خود به حقیقت زندگی دست می یابد و هم موتور فکر و قدرت جامعه است و هم الگویی برای انتقال فضائل انسانی می شود و در نهایت هم در دل دشمن وحشت ایجاد می کند.

دادستان کل کشور با اشاره به ابزارهای مختلف دشمن برای ضربه زدن به نظام اسلامی از جمله در موضوع برجام گفت: دشمن امروز با مستمسک حمایت از حقوق بشر، استفاده از عناصر خودفروخته خارج نشین و مسئولانی که دانسته یا ندانسته با رفتارهای خود چراغ سبز به دشمن نشان می دهند، برنامه های شیطانی خود را دنبال می کند.

حجت الاسلام والمسلمین منتظری به برخی فریب خوردگان داخلی هم توصیه کرد پیش از آنکه درباره برخی اشخاص اظهار نظر کنند، ابتدا درباره سابقه وی تحقیق کنند و با دانستن حقایق، نظر خود را اظهار کنند تا اظهارات آنان خارج از مسیر امام و انقلاب نباشد.

انتهای پیام / ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.