عبدالهی:کادر فنی درباره نورافکن تصمیم می‌گیرد

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: کادر فنی درباره وضعیت امید نورافکن تصمیمات لازم را اتخاذ خواهد کرد چرا که این بازیکن بدون اجازه در تمرینات حاضر نشده است.

کادر فنی درباره نورافکن تصمیم می‌گیردبه گزارش خبرنگار فوتبال و فو‌تسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان امید نور افکن باز‌یکن تیم فوتبال استقلال که پیش از حضور در اردوی تیم‌ملی جوانان در بحرین نیز در تمرینات آبی‌پوشان شرکت نمی‌کرد در حال حاضر بدون اجازه با تیم جوانان به سفر رفته است. این بازیکن بدون اجازه منصوریان در تمرینات جوانان حضور پیدا کرد و به نوعی از قانون سرپیچی کرد و به همین دلیل کادر فنی آبی‌ها در نظر داشت این بازیکن را جریمه و به نوعی از تمرین با دیگر استقلالی‌ها باز دارد اما در این میان باز هم این بازیکن بدون اجازه کادر فنی به اردوی تیم‌ملی جوانان در بحرین رفت تا بار دیگر اعتراض منصوریان را در بیاورد.

نصراله عبدالهی سرپرست تیم فوتبال استقلال در خصوص وضعیت این بازیکن گفت: امید نور افکن پیش از حضور در اردوی تیم‌ملی جوانان در بحرین در تمرینات تیم حضور پیدا نمی‌کرد و به طور حتم در صورت بازگشت وی از بحرین، کادر فنی نسبت به وضعیت او رسیدگی خواهد کرد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه این بازیکن بدون اجازه کادر فنی در تمرینات حضور پیدا نکرده بر همین اساس باید کادر فنی در خصوص وضعیت او تصمیم نهایی را بگیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار