کرمان؛

جلسه والدین با مسئولان استان کرمان

به مناسبت هفته پیوند اولیاء و مربیان امروزجلسه ی با حضوردانش آموزان ، معلمین و خانواده ها و جمعی از مسئولین در کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان مدیرکل آموزش پرورش استان کرمان در جلسه اولیا و مربیان که با حضور جمعی از اولیاء ، مربیان و دانش آموزان در دبیر ستان دخترانه شاهد 38 امروز صبح برگزارشدبا اعلام اینکه تربیت مقوله ای است که در هیج برهه ای از زمان فراموش نشده است گفت: دانش آموزان باید تربیت و محبت واقعی را در خانواده تجربه کنند.

محسن بیگی افزود:والدین باید سطح تعامل خود با معلمین را بالا ببرند چون دانش آموزان 8 درصد از عمر خود را در مدرسه می گذارند.

وی بااشاره به اینکه در مقطع دبستان معلمین بیشترین تاثیر را بر دانش آموزان دارند خاطرنشان کرد: والدین باید دراین دوره در کنار معلمین باشند.

محسن بیگی با بیان اینکه والدین باید حساسیتشان نسبت به فرزاندانش زیاد باشد یادآورشد: بعضی از خانواده ها نسبت به سرنوشت تربیتی فرزاندانشان در مدارس بی اهمیت هستند.

مدیرکل آموزش پرورش کرمان افزود: معلمان در جامعه حرمت دارند باید قداست آنها حفظ شود.

در ادامه میرحسینی مدیر آموزش پرورش ناحیه 2 کرمان نیز با اعلام اینکه امروز بزرگترین چالش در آموزش و پرورش خلع عاطفی در بین دانش آموزان وخانوادها یشان است گفت: در بین خانوادها رابطه عاطفی کم رنگ شده و بچه ها به سوی فضای مجازی رو آوردند.

انتهای پیام/ی
برچسب ها: جلسه ، والدین ، مسئولان ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.