سراوان

لزوم پیگیری سهمیه گاز مایع سراوان

فرماندار سراوان بر پیگیری سهمیه گاز مایع این شهرستان با توجه به فصل سرما تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان.،فرماندار سراوان در جلسه کارگروه هماهنگی سوخت شهرستان سراوان با حضور اعضاء در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد بر طرح فروش سوخت مرزنشینان از طریق بازارچه‌های مرزی بر اساس مصوبه هیأت دولت سخن گفت و افزود: قریب به اتفاق اکثر مردم مرزنشین بوده که 11 هزار خانوار ساکن در نوار مرز شعاع 20 کیلومتری مرز بوده که مشمول دریافت حاصل فروش سوخت هستند.

درویش ناورویی فروش سوخت برای جمعیت ساکن شعاع 20 کیلومتر مرز را تأثیرگذار دانست که نقش حائز اهمیتی در کاهش قاچاق سوخت داشته است.

وی فروش سوخت مرزنشینان را کار ملی و مشمول کل مرزنشینان کشور بیان کرد که در معیشت و اقتصاد خانوار مرزنشینان و کاهش قاچاق سوخت نقش مهمی داشته است.

فرماندار سراوان همچنین با قدردانی از دستگاه‌های متولی بر تسهیل اجرای این مهم و بر مساعدت و تعامل بین بخشی تأکید کرد.

نارویی با بیان آمار بالای دانش آموزی حوزه آموزش و پرورش شهرستان در سالجاری، بر افزایش سوخت زمستانی مدارس و اختصاص سوخت کافی به خودروهای خدمات رسان به طرح روستا مرکزی تأکید کرد.

وی با اشاره به اجرای سرشماری عمومی نفوس و مسکن، بر ثبت‌نام اینترنتی مسئولان و همکارانشان در فرصت باقیمانده و پشتیبانی همه اجزای حاکمیت در برگزاری هرچه بهتر پروژه ملی که پایه برنامه‌ریزی کشور است، تأکید کرد.

فرماندار سراوان کمک به برطرف کردن مشکلات مردم و تأمین سوخت گلخانه‌ها و موتور پمپ‌های کشاورزی با توجه به فصل کشت و بخش اشتغال‌زا را مورد تأکید قرار داد.

وی بر برون سپاری فعالیت‌های حوزه سوخت که نقشی در ایجاد اشتغال و کاهش هزینه‌های دولت دارند را مورد مطالبه قرار داد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار