بيش از ده ميليون کودک يمنی نیازمند کمک های انسان دوستانه اند + فیلم

نماينده سازمان يونيسف در امور کودکان در شهر صنعاء يمن از نياز بيش از ده ميليون کودک يمنی به کمک های انسان دوستانه خبر داد.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد الاسدی گفت: اکنون بيش از ده ميليون کودک در يمن نيازمند کمک های بشر دوستانه هستند. نيازهايی که اين کودکان دارند شامل آب و غذا و دارو و حمايت های روحی و روانی از طريق ايجاد فرصت های مناسب آموزشی و به طور کلی خدمات عمومی است.بيش از ده ميليون کودک يمنی نیازمند کمک های انسان دوستانه اند + فیلم
به طور مثال در استان الحديده بيش از صد هزار کودک از سوء تغذيه حاد رنج می برند به اين معنی که اين کودکان شبيه افراد سالم هستند اما به کمک نياز دارند.   
در اين راستا ما امسال طرحی را برنامه ريزی کرده ايم تا بتوانيم از سازمان بين المللی يونيسف امکانات مادی و انسان دوستانه ای را برای درمان شصت هزار تن از اين کودکان دريافت کنيم.
ما امسال خيلی تلاش کرديم تا بتوانيم طی چند ماه گذشته يعنی از ماه ژانويه تا سبتامبر چهل و پنج هزار کودک يمنی را تا کنون درمان کنيم و از مرگ نجات دهيم.
به طور مثال در سال دو هزار و يازده، سی در صد کودکان يمنی در استان الحديده از سوء تغذيه عمومی رنج می بردند. طی سال های دو هزار و يازده و دوازده و سيزده و چهارده ما توانستيم اين رقم را به زير بيست در صد برسانيم و اين کاهش کمک و دستاورد بزرگی برای کودکان يمنی بود اما با مشکلات جديد پيش آمده مشخص شده است که اين رقم به سی در صد افزايش يافته و مشکلات تغذيه ای کودکان در الحديده بيشتر شده است.   


لینک دانلود

 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار