انتشار 100 صفحه از تحقیقات مربوط به رسوایی ایمیلی کلینتون

پلیس فدرال آمریکا بیش از 100 صفحه از تحقیقات و بازرسی های مربوط به پرونده رسوایی ایمیل های هیلاری کلینتون را منتشر کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از هیل، اف بی آی امروز 100 صفحه جدید از اسناد بازرسی ها و تحقیقاتش پیرامون رسوایی استفاده هیلاری کلینتون از ایمیل های شخصی در دوران صدارت بر وزارت خارجه آمریکا را منتشر کرد.

این اسناد مرتبط با تحقیقات و بازرسی های اف بی آی درباره سوء مدیریت کلینتون در قبال اطلاعات طبقه بندی شده است.

سازمان اف بی آی از ماه ها پیش برای انتشار روند تحقیقات خود در این زمینه تحت فشار قرار گرفته بود. «جیمز کمی» رئیس سازمان اف بی آی پیش از این سوء مدیریت هیلاری کلینتون را یک اشتباه خوانده و توصیه کرده بود که نباید علیه وی پرونده قضایی درباره رسوایی ایمیل ها تشکیل شود.

براساس این گزارش، هیلاری کلینتون در خلال دوران وزارت خود 11 گوشی بلک بری داشته که همه آنها به ایمیل وی متصل بودند. اف بی آی همچنین متذکر شده که کلینتون و دستیارانش درباره مدیریت اطلاعات طبقه بندی شده کاملا بی ملاحظه عمل کرده بودند.

بخشی از این اسناد همچنین درباره خلاصه مصاحبه کلینتون با آژانس فدرال آمریکا است.  

هیل گزارش داد که انتشار این اسناد ممکن است راه را برای یک بررسی و تحقیقات جدید باز کند.

استفاده کلینتون از ایمیل شخصی به جنجال بزرگی در رقابت‌های انتخاباتی آمریکا تبدیل شده و خوراک تبلیغاتی مناسبی را در اختیار جمهوری خواهان قرار داده است تا مکررا وی را مورد انتقاد و سرزنش قرار دهند.

پیش از این نیز سازمان اف بی آی بخشی از تحقیقات مربوط به ایمیل های کلینتون را منتشر کرده بود. این اسناد حاوی جزئیات جدیدی درباره سرور ایمیل شخصی کلینتون بوده است. یکی از مهمترین اسناد فاش شده این بود که یک متخصص رایانه قصد داشته تا برای از بین بردن آرشیو ایمیل های کلینتون تلاش کند، این اقدام پس از آن صورت گرفته است که کمیته کنگره آمریکا خواستار دریافت این ایمیل ها شده بود.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار