شیراز؛

افتتاح دو زمین چمن مصنوعی در جهرم

با حضور رئیس فدراسیون فوتبال عملیات اجرایی چند پروژه ورزشی و بهره ‌برداری از دو زمین چمن مصنوعی در شهرستان جهرم آغاز می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ عبدالرحیم خداجو رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جهرم گفت: این دو زمین چمن که در مجموعه ورزشی شهید حسینی خفر و استادیوم آزادگان جهرم واقع شده با اعتباری بالغ ‌بر 45 میلیارد ریال احداث شده است.
وی ادامه داد: هزینه این پروژه از محل اعتبارات وزارت نفت تامین شده و در مدت کمتر از یک سال اجرا شده است.
رئیس اداره ورزش و جوانان جهرم از احتمال سفر تاج، رئیس فدراسیون فوتبال کشور به شهرستان جهرم خبر داد و اظهارداشت: در این هفته یک سالن ورزشی رزمی در منطقه حیدرآباد و یک سالن ورزشی چند منظوره ویژه بانوان به مساحت هزار و 250 متر مربع در استادیوم تختی جهرم کلنگ‌زنی می‌شود.
وی به ظرفیت ‌های ویژه شهرستان جهرم در عرصه ورزش اشاره کرد و با بیان اینکه از ابتدای امسال تا کنون 27 تیم از جهرم به مسابقات استانی اعزام شده، 22 مورد آن را در بخش مردان و پنج مورد آن را در بخش بانوان دانست.
خداجو همچنین به 12 میزبانی مسابقات استانی در شش ماهه نخست امسال در جهرم خبر داد و گفت: این مسابقات در 11 رشته ورزشی ویژه آقایان و یک رشته نیز ویژه بانوان برگزار شده است.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار