اصفهان؛

فعالیت 27 رشته کارشناسی و کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام‌ نور نطنز

سرپرست دانشگاه پیام‌ نور نطنز گفت: دانشگاه پیام نور نطنز در سال گذشته توانست با فعالیت چشمگیر خود رتبه برتر استانی را کسب کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد حمیدی در مراسم دانشجویان جدیدالورود دانشگاه پیام نور که در سالن الغدیر این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: دانشگاه پیام نور بزرگ‌ترین دانشگاه دولتی‌ست و چه در سطح داخل و چه در خارج از کشور شعبات زیادی دارد و فرصتی مناسبی برای کسب علم به معنای واقعی است.

وی افزود: مزیتی که در این دانشگاه وجود دارد که در دانشگاه‌های دیگر وجود ندارد این است که دانشجو قادر است روی پای خودش بایستد و مطالعه در منزل داشته و به دنبال مطالعه بیشتر باشد و انصافاً خروجی‌های دانشگاه پیام نور در زمینه تئوری و عملی در بستر کاری بسیار توانمند هستند.

سرپرست دانشگاه پیام نور نطنز از دیگر مواهب دانشگاه پیام نور را حضور دانشجو در شهر خود و در جمع خانواده خود عنوان کرد که دغدغه‌های خوابگاه و رفت‌ و آمد را مرتفع کرده است.

وی در خصوص دانشگاه پیام نور واحد نطنز که از سال 77 تأسیس شد و اکنون با 24 گرایش در مقطع لیسانس و سه رشته در مقطع ارشد فعال است گفت: این واحد از جمله واحدهای موفق استان اصفهان طی این سال‌ها بوده است.

حمیدی در پایان با اشاره به رسالت دانشگاه که در حوزه مجازی فعال است، از دانشجویان خواست از طریق وب‌سایت دانشگاه ارتباط خود را با اساتید و دانشجویان حفظ کنند و از راه‌اندازی سایت اینترنتی با 80 دستگاه رایانه و شبکه اینترنت رایگان و اینترانت دانشگاه در آینده نزدیک خبر داد.



انتهای پیام/م


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.