انوشیروانی:به خاطر منافع ملی عذرخواهی کردیم

سرمربی تیم ملی وزنه برداری کشورمان گفت:علی رغم میل باطنی تصمیم گرفتیم برای حفظ منافع ملی از مسئولان فدراسیون جهانی وزنه برداری عذرخواهی کنیم.

سجاد انوشیروانی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،درخصوص نامه ای که از طرف فدراسیون جهانی مبنی بر عذر خواهی وی و بهداد سلیمی در مسابقات المپیک مطرح شده است، اظهار کرد: مسئولان فدراسیون وزنه برداری معتقدند اعتراضات ما در هنگام مسابقه فوق سنگین بهداد سلیمی باعث اغتشاش و بی نظمی در سالن مسابقات شده است و چون قانون درست و حسابی در وزنه برداری حاکم نیست براین اساس آنها از قدرت مافیایی خودشان استفاده کرده اند و به فدراسیون وزنه برداری ایران فشار وارد می کنند تا ما از آنها عذرخواهی کنیم. 

وی ادامه داد: ما به دلیل منافع ملی و اینکه به ورزش کشورمان لطمه ای وارد نشود تصمیم گرفته ایم از آنها عذرخواهی کنیم به هر حال قوانین این فدراسیون آن قدر مشکل دارد که با یک اعتراض ساده بی نظمی در سالن مسابقات به وجود آمد.

سرمربی تیم وزنه برداری کشورمان افزود: در حالی که ما به دنبال احقاق حق و حقوق خودمان بودیم و با کسی کاری نداشتیم.تنها هدف ما از اعتراض این بود که فیلم خطای بهداد سلیمی بار دیگر بازبینی شود اما متاسفانه آقایان به دلیل منافع شخصی و این که ممکن بود این بازبینی باعث شود تا حقانیت از دست رفته ما بازگردد تصمیم گرفتند از بازبینی مجدد فیلم خودداری کنند.

نایب قهرمان المپیک لندن در مورد اینکه آیا بهداد سلیمی حاضر شده به دلیل اعتراضش در رقابت های ریو 2016 از مسئولان عذرخواهی کند یا خیر، تصریح کرد: قرار است بهداد هم از مسئولان فدراسیون جهانی وزنه برداری عذرخواهی کند.

انوشیروانی در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا برای دیدن مسابقات وزنه برداری جوانان به ورزشگاه خواهد آمد یا خیر، پاسخ داد: به دلیل کاری که در اردبیل برایم پیش آمد در رکورد گیری تیم ملی جوانان حضور نخواهم داشت اما از طریق تلفن با ربیعی سرمربی تیم ملی جوانان در ارتباط خواهم بود و از جزئیات این رکورد گیری آگاه خواهم شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۶ ۲۷ مهر ۱۳۹۵
این هم جدیدا مد شده کسی که کم میاره تقصیر رو گردن این و اون و حتی داور میندازه بهداد از مردم ایران بایستی معذرت بخواد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۳ ۲۶ مهر ۱۳۹۵
کدوم منافع؟؟؟؟؟!!!!!!!!
منظورتون از منافع بریدن سر یکی مثل بهداده؟؟؟!!!!!
اگه قرار باشه اینجوری پیش بریم،که اونا ظلم کنن تازه طلبکارم باشن مطمئن باشید در آینده بهداد های زیادی خواهیم داشت!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۴ ۲۶ مهر ۱۳۹۵
بنده خدا این بهدادمون با نامردی حذف شد
حالا بیاد عذرخواهی هم کنه
واقعن برای فدراسیون وزنه برداریمون متاسفم ک علاوه براینکه از حق ورزشکارش دفاع نتونست بکنه
میخاد بزاره قهرمانشون هم عذرخواهی کنه
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۸:۲۳ ۲۶ مهر ۱۳۹۵
به نظر من فدراسیونمون اگه عرصه داشته باشه داوطلبانه کناره گیری میکنه و علتش را هم میگه نه این که عذر خواهی کنه .به هر حال وزنه برداری ایران یک تب و تابی به مسابقات میداد .فعلا شرکت نکنید تا اونها بازبینی و عذر خواهی کنند بجاش مسابقات داخلی را با جوایز گرانقیمت بر گذار کنید و به تهدیدشون گوش ندید حتی از کشورهای دیگر هم دعوت کنید اومدن که خوب نیامدن هم خودتون با جوایز ارزنده برگذار کنید
آخرین اخبار