دیدار ملی پوشان دارت کشورمان با نصرالله سجادی؛

سجادی : دارت پیشرفت خوبی داشته است

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: با درایت محد علیپور و تلاش های بی وقفه حمید آذر پور رییس انجمن دارت ، این رشته مهیج و پرطرفدار پیشرفت خوبی داشته است .

سجادی : دارت پیشرفت خوبی داشته استبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از  روابط عمومی فدراسیون انجمن های ورزشی، نصرالله سجادی روز دوشنبه در دیدار با اعضای تیم های ملی آقایان و بانوان کشورمان اضافه کرد: محمد علیپور شخص مناسبی را برای هدایت انجمن دارت انتخاب کرده و بنظر بنده این ورزش طی ماههای اخیر بیلان خوبی از خود برجای گذاشته که امیدوار کننده است. 

وی افزود: بر خلاف آنهایی که تصور می کنند دارت یک ورزش آسان است ، ولی به اعتقاد بنده این رشته نیاز حیاتی به مهارت و تمرکز بالا دارد و اگر پشتکار و اراده قوی نباشد ، قطعا هیچ دارت اندازی نمی تواند به تیم ملی راه یابد. 

سجادی در ادامه گفت : امید است که ملی پوشان دارت بدون حاشیه در این رقابتهای معتبر آسیایی شرکت کنند و بتوانند پیام آور شادی باشند. 

-محمد علیپور: از انجمن دارت رضایت کامل دارم 

در ادامه این دیدار که در محل دفتر سجادی برگزار شد، محمد علیپور رییس فدراسیون انجمن های ورزشی با تاکید بر حرکت رو به جلوی انجمن دارت گفت : خوشبختانه انجمن دارت طی هفت ماه اخیر تا بحال برنامه های خوبی را تدارک دیده و مهمتر از همه اینکه روی پای خودش ایستاده است.

در این راستا مسابقات مختلف از جمله رقابتهای لیگ به شکل منظم و مستمر به پیش می رود و این انجمن ارتباط خوبی با سازمانها و ادارات مختلف دارد. 

وی افزود: در خصوص اردوهای آمادگی تیم ملی نیز تلاش بسیاری صورت گرفته که جای تقدیر دارد ، ضمن اینکه دو هفته پیش مسابقات رنکینگ اوپن جهانی در شیراز برگزار شد که سطح بالایی داشت و رقابتها به شکل بسیار مناسبی برگزار شد. 

علیپور با اشاره به اینکه از عملکرد انجمن دارت رضایت کامل دارد افزود: بی شک حمایت خوب وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک در بیلان موفقیت آمیز دارت نقش اساسی داشته است . 
رییس فدراسیون انجمن های ورزشی همچنین گفت : هم اکنون انگیزه بالایی در یکایک ملی پوشان وجود دارد و به اعتقاد بنده ، اگر دارت اندازان تلاش کنند قطعا به مدال خواهند رسید. 
-حمید آذر پور: حمایت مسوولان باعث انگیزه بالای ملی پوشان شده است 

حمید آذرپور: برای آمادگی ملی پوشان هفت ماه تلاش شده است

حمید آذر پور در ادامه این نشست صمیمی با تاکید بر اینکه برای آماده سازی ملی پوشان یک پروسه هفته ماهه انجام شده است ، گفت : جا دارد از حمایت دکتر سجادی ، محمدعلیپور و همچنین کیومرث هاشمی تشکر کنم که ما را مورد حمایت خود قرار دادند و باعث شدند امروز دارت به روزهای خوب خود نزدیک شود.
 
وی افزود: ملی پوشان در پنج اردوی مختلف حضور یافتند و تلاش و زحمات بی بدیل کادر فنی و همچنین مسوولان این انجمن بخصوص حمید شایسته زاد قابل تحسین است. 

رییس انجمن دارت باارایه گزارشی از روند آمادگی دارت اندازان ملی پوش ، افزود : حضور پرقدرت ملی پوشان در رقابتهای آسیایی اوزاکای ژاپن ، برگزاری منظم لیگ منطقه ای ( جام خلیج فارس ) و همچنین برگزاری رقابتهای اوپن جهانی در شیراز از اهداف ما بود که دو آیتم آخری بنحو احسن برگزار شد . امیدوارم که تلاش های دوستان در اوزکا ببار بنشیند و ملی پوشان بتوانند در پیکارهای قهرمانی آُسیا – اقیانوسیه انتظارات را برآورده کنند. 

در این نشست که اعضای تیم های ملی دارت آقایان و بانوان کشورمان حضور داشتند ، از سوی حمید آذرپور ، حمید شایسته زاد نایب رییس انجمن دارت ومدیر کاروان اعزامی به ژاپن و کامبیز ایوب زاده سرپرست تیم اعزامی به ژاپن هدایایی به دکتر نصرالله سجادی و همچنین محمد علیپور داده شد. 

شایان ذکر است ملی پوشان دارت امشب راهی اوزاکا می شوند ، این مسابقات از روز پنجشنبه هفته جاری آغاز خواهد شد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار