کرمان؛

جذب 100 درصدی کارآموزان کرمانی در بازارکار

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان کرمان از جذب بازار کار 100 درصد کارآموزان کرمانی که در مجتمع‌های فنی و حرفه‌ای و مراکز آموزش می‌بینند خبرداد.

جذب 100 درصدی کارآموزان کرمانی در بازارکاربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ محمد جهانگیری صبح امروز در حاشیه بازدید استاندار کرمان از مجتمع فنی و حرفه‌ای استان کرمان گفت: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای کاملا رایگان است و در همه شهرستان‌های استان به غیر از فاریاب و رودبار جنوب همکاران ما خدمات آموزش مهارتی را ارائه می‌کنند.

وی تصریح کرد: افراد از پایان مقطع متوسطه تا دکترا از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای بهره‌مند می‌شوند و هر سال 20 هزار نفر دوره در استان و در تمام سامانه‌ها و بخش‌های مختلف آموزشی از خدمات آموزش بهره‌مند می‌شوند.

وی افزود: حدود 5 و نیم میلیون نفر ساعت در طی یک سال آموزش انجام می‌شود و حدود 5 هزار نفر در حوزه‌های آموزش خدماتی در 700 آموزشگاه مستقر در استان کرمان فعالیت می‌کنند.

جهانگیری با اشاره به اینکه مشاوره و رهگیری شغلی در بدو ورود کارآموز انجام می‌شود تا کارآموز به سمت شغلی که مدنظر دارد هدایت شود، خاطر نشان کرد: 70 درصد وزن گواهینامه پایان دوره برای یادگیری و مهارت بهتر کارآموز عملی است.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار