یاسوج؛

62 درصدفوتی های تصادفات درصحنه حادثه است

مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد گفت: 62 درصد فوتی های ناشی از تصادفات رانندگی در این استان در 6 ماه نخست سال جاری در صحنه حادثه بوده است.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ کامروز امینی در جمع خبرنگاران در یاسوج افزود: از مجموع 92 فوتی ناشی از حوادث رانندگی در استان در 6 ماه نخست امسال، 57 نفر در محل وقوع حادثه جان خود را از دست داده اند.

وی تصریح کرد: تعداد 32 نفر نیز در بیمارستان و سه نفر نیز در حین انتقال به بیمارستان جان باختند.

امینی عنوان کرد: 55 درصد معادل 51 نفر از فوتی های ناشی از حوادث رانندگی در استان در این مدت نیز در شهرستان های بویراحمد و دنا، 33 نفر در شهرستان گچساران و هشت نفر نیز در شهرستان کهگیلویه بوده است.

وی بابیان اینکه 54 درصد افراد متوفی نیز متأهل بوده اند، افزود: از مجموع 92 فوتی در 6 ماه نخست سال جاری 29 نفر زن و 63 تن مرد که از این تعداد نیز 42 نفر از آنها مجرد و 50 تن متأهل بودند.

امینی ادامه داد: 23 نفر از مجموع فوتی های 6 ماه نخست امسال در ماه فروردین، 18 تن در تیرماه و 17 نفر نیز در ماه شهریور بوده است.

مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد گفت: 54 درصد معادل 50 نفر از فوتی ها در طول روز و 41 نفر آنها نیز در هنگام شب بوده است.

وی بیان کرد: 51 درصد از تصادفات منجر به فوت در کهگیلویه و بویراحمد طی 6 ماه نخست سال جاری در اثر برخورد 2 وسیله نقلیه رخ داده است.

امینی تعداد مصدومان ناشی از تصادفات 6 ماه نخست امسال در استان را نیز 2 هزار و 311 نفر اعلام کرد و افزود: یک هزار و 605 نفر از این تعداد مرد و مابقی زن بودند.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.