قزوین؛

همایش حراست های استان

رئیس مرکزحراست وزارت کشور گفت : تصمیم گیری حراست ها مبتنی بر واقعیت ها باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ ابراهیم شوشتری در همایش توجیهی-آموزشی حراست های تابعه استانداری قزوین گفت :حراستی موفق کسی است که بیش از دیگران از خود مراقبت کند و تصمیم گیری های آن مبتنی بر واقعیت ها باشد.

همایش حراست های استان

وی اضافه کرد : مجموعه حراست از وسعت و دامنه کاری زیادی برخوردار است و نباید وظایف و ماموریت های های این افراد محدود پنداشته شود .

رئیس مرکزحراست وزارت کشور با اشاره به نقش مردم در نظام جمهوری اسلامی گفت : حراست هااز جمله  واحدها و مراکزی هستند که برای  ایجاد رضایت مردم نقش دارند.

شوشتری عنوان کرد: نباید نیروهای انسانی در سازمان ها به مشکل برخورد کنند و به سمت فساد گرایش پیداکنند چون نیروهای انسانی سرمایه های سازمان ها هستند که نظام برای تربیت آنها،هزینه پرداخت کرده و وظیفه حراست مراقبت از این سرمایه است.

وی گفت : یکی از وظایف حراست ها دقت و توجه به  محیط پیرامون و پیشگیری از بوجود آمدن مسائل سیاسی و قومی بویژه در ایام انتخابات است که باید در این زمینه جایگاه مستقل خود را حفظ کنند.

نماینده ولی فقیه در استان هم در این همایش گفت : یکی از ویژگی های هر انسانی بعد حراستی اوست و هر انسانی که می خواهد خدایی باشد و آسیبی به او نرسد باید از خود حراست کند .

وی بیان داشت : جنس کار حراست بسیار سخت است و در مواقعی حراست رابطه ی تنگاتنگی با قضاوت دارد و باید بسیار مراقب بود .

استاندار قزوین هم دراین  همایش گفت  :در برخورد با مسائل نباید افراط و تفریط داشت و ترویج همدلی و وحدت در سازمان ها و ادارات از وظایف و ماموریت های واحدهای حراست است.

فریدون همتی افزود: باید با حفظ روحیه تعامل ، همکاری و همدلی در سطح جامعه و محیط های سازمانی تقویت وآرامش را در استان حکمفرما کرد.

وی ضمن تاکید بر حفظ آبروی اشخاص گفت : نشر خبرهای غلط در برخی مواقع مبنای اختلافات می شود درحالیکه این گونه اطلاعات نادرست نباید مبنای قضاوت ها شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.