دستگیری مردی که به همراهِ بار خرما، 376 کیلوگرم تریاک جابجا کرد!

رئیس پلیس البرز اعلام کرد که پلیس این استان بیش از 376 کیلوگرم تریاک که در پوشش بار خرما جاسازی شده بود در محور ورودی کاشان – قم کشف و ضبط کرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار بخشعلی کامرانی صالح افزود: دراجرای اقدامات اطلاعاتی و فنی چند ماهه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز مبنی بر فعالیت فردی درانتقال مواد مخدر از استان های شرقی کشور به استان های تهران والبرز پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز قرار گرفت.

وی گفت: با تشدید اقدامات اطلاعاتی مشخص شد که این فرد با همدستی یک نفر دیگر مقدار قابل توجهی مواد مخدر از نوع تریاک را خریداری کرده ودر صدد انتقال آن بایک دستگاه کامیونت به استانهای البرز و تهران است.

سردار کامرانی صالح افزود :بلافاصله دو تیم عملیاتی از پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز به محل تردد احتمالی و محورهای ورودی کاشان - قم اعزام شد و پس از چند ساعت کنترل خودرو های عبوری ، خودرو مذکور را در کیلومتر 30 اتوبان قم - کاشان محدوده مجتمع مارال ستاره شناسایی و با هماهنگی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم، خودرو متوقف و راننده و دو نفر سرنشین آن نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان البرز خاطرنشان کرد: در بازرسی از خودرو مذکور
تعداد 38 بسته مواد مخدر از نوع تریاک به وزن 376 کیلو و 750 گرم با لفافه کشف شد.
ماموران انتظامی استان البرز ازابتدای سال جاری تاکنون بیش ازپنج تن مواد مخدر را کشف کرده اند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.