پیامک‌های دریافتی1395/07/26

سوژ‌ه‌های پیامکی شما پس از بررسی،در بخش "از نگاه شما" قابل پیگیری خواهد بود.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ از این پس شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی 10001915(مجله خبری شبکه یک سیما) و 30002394 (با خبرنگاران جوان شبکه خبر سیما) مطلع شوید.

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ بیست وششم مهر ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است:


6558...0917:سلام سایت تاکسی های فرسوده بسته بوده.حالا که سایت باز شده وثبت نام کردیم .بانک میگه دستورالعمل وام تا 31 شهریور بوده .و نمیتونیم تاکسی فرسودمون رو تبدیل کنیم.لطفا پیگیری کنید.

با سلام
چرا در رابطه با وضعیت شهرک خاوران تبریز گزارشی تهیه نمی شود شهرکی که بعنوان بزرگنرین و مدرنترین شهرک شمالغرب کشور از طرف مسئولین مطرح گردیده و علیرغم وعده های داده شده تاکنون بصورت راکد باقیمانده و باور کردنی نیست که درست در کنار کلانشهر تبریز شهرکی واقع شده که فاقد امکانات اولیه آب و گاز بدلیل اختلافات مسئولین ذیربط بوده و عده ایی در حال حاضر و از روی ناچاری با همین وضع در شهرک سکنی گزیده اند ...پیگیری کنید.

سلام اقا تو رو خدا به دادمون برسین دوسه روزه که میخوام برای ازمون اموزش و پرورش ثبت نام کنم برای خرید کارت اعتباری ثبت نام دو بار اقدام کردم هر دو بارم 29000تومن از حساب من پول کم کرد ولی هیچ شماره سریالی بهم نداد به پشتیبانی بانک زنگ زدم ،میگن که با خساب سنجش واریز شده .ولی متاسفانه سنجش جوابگو نیس
تورو خداد کمکم کنین

4559...0935:سلام هنوز نتایج آزمون هلال احمر رو نزدن و هر روز یه بهانه جدید میارن تو رو خدا پیگیری کنید خسته شدیم از این همه بد قولی لطفا پیگیری کنید

4335...0912:سلام سوژه بنده در مورد جشنواره تابستانی کیش است که بنده و برندگان خودروی جشنواره در شهریور سال 94 هنوز خودروی خود را که پراید!!!!! بوده دریافت نکرده ابم و هیچ جواب قانع کننده ای هم نداده اند ...پیگیری کنید.

1901...0919:با سلام لطفا از پارک ساعی تهران گزارش تهیه کنید قفس های تنگ دارن حیواناتش روزی یک وعده غذایی بیشتر نمیدن بیشتر مردم غذا میدن ...پیگیری کنید.

0685...0916:در مورد ارزش افزوده گزارش تهیه کنید چونکه چندین بار مصرف کننده باید این نوع مالیات را پرداخت کند و این یعنی اجحاف در حق مصرف کننده؟ !!

0685...0916:سلام...آمار طلاق ،خودکشی،بالا رفتن سن ازدواج،تورم، بسیار وحشتناک است ؟! چرا این موارد بررسی و ریشه یابی نمیشوند؟! چرا گزارشی در این زمینه تهیه نمی شود.

0685...0916:خودروی پراید واقعا از نظر ایمنی ،مهندسی، استاندارد جهانی، کیفیت و قیمت در وضعیت بسیار بدی قرار گرفته و به مردم تحمیل شده و از هر نظر مردود و منسوخ است و عامل تصادف و مرگ و میرست؟!!! از کیفیت خودروهای داخلی گزارش تهیه کنید.

0685...0916:سلام...خودروسازی کشورمان کیفیت زدایی می کند و مدام قیمت رو بالا می برد و کیفیت را پایین می آورد چرا؟! گناه مصرف کننده چیست؟ استاندارد چکاره است؟! تولید به روز و جهانی یعنی چه؟! رقابت و مدیریت یعنی چه؟!گزارشی در این زمینه تهیه کنید.

3096...0915:سلام..در خصوص علت تاخیر بالای یکماه در تحویل خودروهای فروش فوری(تحویل سی روزه),ایران خودرو هیچ رسیدگی به انتقادات مشتریان نکرده و اقدام نمی کند ...پیگیری کنید.

4382...0901:سلام ممنون ازاین سامانه ای که تدارک دیدید آب روستای ما سرطان زاست چون هم لوله کشیش قدیمیه و املاح داخل لوله ها زیاده و هم آبش هر قدرم به مسئولا گفتیم گفتند که هنوز شکر کنید که آب دارید تا حالا چند نفر سرطان گرفتند و فوت شدن نزدیک دویست نفر سنگ کلیشونو دراوردن واقعا مسئولان منتظرن همه دو هزارنفر روستای ما بمیرن...لطفا یه فکری به حال ما بکنید 

8475...0912:لطفا در مورد وضعیت اسف بار سد معبر میوه فروشهای پاسگاه نعمت آباد و ترافیک سنگین در بزرگراه کاظمی ،گزارشی تهیه فرمایید.

0685...0916:نظارت روی تولیدات داخلی از نظر کمیت و کیفیت کم و یا صفر است چرا؟! اداره استاندارد چه می کند؟! گزارشی از کیفیت خودروهای داخلی تهیه کنید.

0685...0916:بعضی از افراد سودجو اقدام به پرکردن بطری از آب شهر می کنند و تحت عنوان آب معدنی به مردم می فروشند ؟! که باید بهداشت و استاندارد به موارد تخلف توجه کنند و پیگیر این مسائل باشند.

9402...0916:سلام. چرا قانون در رابطه باچک خیلی خیلی ضعیف است ؟ یکی در معامله بایکی دیگه چک میکشد پاس نمیکند هفت خان رستم رابایدطی کنی تاشاید به مالت برسی ؟چرا قانون خوبی نداریم درباره چک شمارابه خدا پیگیر باشید ..

1240...0935:سلام. ماههاست که منتظر کاهش بهره بانکی برای اخذ وام هستیم.
پس از ابلاغ بانک مرکزی در ابتدای سال جاری یک هفته نشد که این ابلاغیه رو درخصوص کاهش پرداخت سود به سپرده ها عمل کردن ولی برای اخذ بهره از متقاضیان وام هنوز عمل نکرده اند!!!!!هیچ نهادی نیست اجرای ابلاغیه بانک مرکزی رو بازرسی کنه؟ از شما درخواست به پیگیری این موضوع دارم.ممنون

2339...0919:با سلام چرا از مدافعان شهر گزارش تهیه نکردید؟؟؟؟
شهادت آتشنشان مهدی حاجی پور که برای نجات جان کارگر مترو که داخل چاه محبوس شده بود به شهادت رسید ...

8728...0918:با سلام . چرا بعضی از مدارس دولتی با توجه به اوایل شروع مدارس باید از دانش آموزان جدیدالورود هزینه 50هزاری بابت آب.برق.گاز رو بگیرند ؟ پیگیری کنید.

انتهای پیام//




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۹ ۲۶ مهر ۱۳۹۵
سلام لطفا یه گزارش از بخش سی تی اسکن بیمارستان امام رضا تبریز بگیرید پدر من دیالیزی یه برای پیوندش پارسال از اونجا وقت گرفتم با کلی خواهش تمنا واسه سه ماه وقت دادن بعد سه ماهزنگ زدن گفتن نیاین دستگاه خرابه امسال دوباره لازم شد بریم بخش سی تی اسکن گفتن واسه پنج ماه دیگه وقت داریم هرچی گفتم مریض من بدحاله گوش ندادن وبا خونسردی هرچه تمام تر گفتن مشکل خودتونه خواهشا رسیدگی کنید
آخرین اخبار