لرستان؛

پرداخت۱۰۵میلیاردریال تسهیلات اشتغال به مددجویان لرستانی

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان از پرداخت ۱۰۵ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزا به مددجویان تحت پوشش این نهاد خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ جاسم محمدی فارسانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی شش ماه نخست امسال هزار و ۳۳۰ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد لرستان ۱۰۵ میلیارد و ۴۱ میلیون ریال تسهیلات اشتغالزای برای اجرای طرح های خودکفایی دریافت کرده اند.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان با بیان اینکه هم اکنون ۷۱ هزار ۶۳۰ خانوار تحت حمایت این نهاد در استان هستند عنوان کرد: امسال  چهار هزار و ۱۵۰ نفر مستعد اشتغال در لرستان شناسایی شده اند.
محمدی فارسانی با تاکید بر اینکه ارائه آموزش های فنی و حرفه ای در بحث اشتغال بسیار حائز اهمیت است خاطرنشان کرد: طی شش ماه نخست امسال چهار هزار و ۷۶۸ نفر از مددجویان با هزینه دو میلیارد و ۶۸۵ میلیون ریال از آموزش های فنی و حرفه ای بهره مند شده اند.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان با بیان اینکه توانمندسازی خانواده ها مهمترین رسالت کمیته امداد است، افزود:ضرورت توجه به ایجاد اشتغال پایدار برای نیازمندان و ایجاد اشتغال پایدار به منظور توانمندسازی و خودکفایی خانواده های تحت حمایت در کاهش محرومیت و زدودن فقر از جامعه نقش بسزایی دارد که در این زمینه باید طرح های اشتغال خرد که متناسب با شرایط منطقه است اجرا شود.
محمدی فارسانی عنوان کرد: امیدواریم که با پرداخت تسهیلات به مددجویان تحت پوشش و اجرای طرح‌های اشتغال زمینه‌ای فراهم شود تا  آنها بتوانند به مرحله خودکفایی رسیده و از زیر چتر حمایتی کمیته امداد خارج شوند.
انتهای پیام/ا
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.