کرمی: مشکل شنای ایران نبود مربی خارجی نیست!

رئیس کمیته شنا معتقد است مشکل شنای ایران با حضور مربی خارجی حل نمی شود بلکه عواملی دیگری در این موضوع نقش دارند.

فرشاد کرمی رئیس کمیته شنا فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی باشگاه خبرنگاران جوان از حضور شناگران ملی پوش در سه مسابقه بین  المللی خبر داد و گفت: با برنامه ریزی های انجام شده قرار بر این شده است 9 شناگر در سه مسابقه ورلد کاپ دوبی، قهرمانی آسیا در ژاپن و رقابت های مسافت کوتاه جهان که آذر برگزار شود شرکت کنند. البته دو شناگر در مسابقات ورلد کاپ حضور یافتند. هفت ملی پوش دیگر نیز در دو مسابقه بعدی شرکت می کنند.

کرمی ادامه داد: مسابقه دادن یکی از بزرگ ترین دغدغه های شنای ایران است. با توجه به کمبود بودجه در فدراسیون نمی توانیم در مسابقات متعدد حضور پیدا کنیم. هیئت شنای استان تهران هزینه این سفرها را برعهده گرفته است بنابراین باید از این فرصت بهره برد.

وی در خصوص این که هیئت شنای استان تهران خود با مشکلات مالی زیادی مواجه است، چگونه توانسته حامی مالی شناگران شود اظهار داشت درباره این موضوع خود هیئت باید توضیح دهد. اما حتما توانسته اند با کمک های مردمی و حامیان مالی هزینه های این سفرها را تامین کنند. البته گاهی هم اولویت بندی می کنند.

رئیس کمیته شنا درباره وضعیت تیم ملی شنا تصریح کرد: تیم ملی در تهران به صورت متمرکز تمرین می کند و تعدادی شناگر نیز در شهرستان ها زیر نظر سرمربی تمرین می کنند.

کرمی افزود: هیچ برنامه ای برای حضور مربی خارجی در تیم ملی نداریم. مشکل شنای ایران مربی خارجی نیست. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار