شهریان:از عملکرد تیم ملی فوتسال بانوان رضایت کامل دارم

معاونت امور بانوان وزارت وزش و جوانان که نظاره گر دیدار دو تیم ملی فوتسال ایران و روسیه بود، گفت: ایران تیم بسیار خوبی است و از بازی آنها رضایت کامل دارم.

شهریان:از عملکرد تیم ملی فوتسال بانوان رضایت کامل دارمبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ رباب شهریان- معاونت امور بانوان وزارت وزش و جوانان گفت: از بچه ها رضایت کامل دارم و یکی از جذاب ترین بازیهای خود را این تیم به نمایش گذاشت. اگر ملی پوشان فوتسال ایران این دیدار را واگذار کرد، معتقدم به کمبود بازی در دیدارهای بین المللی و نبود تجربه کافی، باختیم. اگر بازیکنان تجربه بالایی داشته باشند و در مسابقات دوستانه و اردوهای تدارکاتی برون مرزی حضور داشته باشند، می توانند عملکرد موفقی داشته باشند.

وی در ادامه بیان کرد: با برگزاری اردوها و دیدارهای بین المللی بیشتر، تیم شرایط بهتری خواهد داشت. باید اردوهای تدارکاتی و اعزام های بین المللی بیشتری داشته باشیم تا ملی پوشان تجارب لازم را کسب کنند.

معاونت امور بانوان وزارت وزش و جوانان  در ادامه بیان کرد: واقعا از بازی ملی پوشان راضی بودم و معتقدم عملکرد خوبی از خود به جای گذاشتند.

شهریان در پایان گفت: سیاست دولت تدبیر و امید  به همراه وزارت ورزش و جوانان این است که از ورزش بانوان حمایت کند. حضور و افتخار آفرینی بانوان در عرصه های بین المللی نشان دهنده حمایت مسئولین است. در واقع بانوان در شرایط خوبی هستند و اگر زمینه برایشان فراهم شود در همه رشته های ورزشی موفق خواهند بود و بانوان پتانسیل این را دارند که از توانایی هایشان در عرصه های مختلف استفاده شود.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار