تشریح وضعیت بختیار و خسرو از زبان مدیر فنی استقلال

مدیر فنی تیم فوتبال استقلال درباره آخرین وضعیت بختیار رحمانی و مصدومان این تیم سخن گفت.

توضیحات مدیر فنی استقلال درباره بختیار و خسروبهتاش فریبا در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، در خصوص مصدومیت خسرو حیدری و کاوه رضایی اظهار کرد: با توجه به آسیب دیدگی که از ناحیه ساق پا برای حیدری رخ داد قرار بود جواب ام آر آی این بازیکن امروز حاضر شود تا ما در جریان آخرین وضعیت قرار بگیریم اما تا به این لحظه جوابی به ما ارائه نشده است.

وی ادامه داد: کاوه رضایی نیز مشکلی ندارد و می تواند از روز سه شنبه تمرینات خود را دنبال کند .

مدیر فنی تیم فوتبال استقلال در خصوص حرکت بختیار رحمانی گفت:در هر صورت کار رحمانی قشنگ نبود و خود این بازیکن نیز متوجه اشتباهش شده است اما با این وجود امروز صحبت هایی را انجام دادیم و باید بگویم این مسئله درون خانوادگی است و به طور حتم حل خواهد شد و خوشبختانه تیم ما هیچ گونه حاشیه ای ندارد و اصلا اجازه نمی دهیم تیم با حاشیه روبرو شود و مقابل اینگونه اتفاقات ایستادگی خواهیم کرد .

وی افزود : در نظر داریم در ابتدا با تعامل و صحبت مشکلات بوجود آمده را حل کنیم و به همین منظور روز سه شنبه جلسه دیگری را با بختیار رحمانی برگزار می کنیم تا دیگر مشکلی باقی نماند .

مدیر فنی تیم فوتبال استقلال در پایان خاطر نشان کرد :جا دارد تشکر ویژه ای از هواداران به دلیل حضورشان در بازی روز گذشته داشته باشم و امیدوارم آنها تیم را مورد حمایت قرار دهند .


گفتنی است پس از پایان تمرین امروز تیم فوتبال استقلال، علیرضا منصوریان، بهتاش فریبا و نصراله عبدالهی، نشستی را با بختیار رحمانی برگزار کردند و این جلسه در حالی انجام شد که رحمانی روز گذشته پس از تعویض در بازی مقابل سیاه‌جامگان به نشانه اعتراض راهی رختکن شد و روی نیمکت ذخیره‌ها ننشست.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار