پرداخت مطالبات گندمکاران هفتگی انجام می شود

محمد باقر نوبخت گفت:با تلاش های انجام شده در دولت یازدهم مطالبات گندمکاران به صورت هفتگی پرداخت می شود.

پرداخت مطالبات گندمکاران هفتگی انجام می شودبه گزارش خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزیگروهاقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس برنامه و بودجه کشور در حاشیه  مراسم امضای تفاهم‌نامه تأمين تجهيزات حفاظتی و اطفای حريق مورد نياز برای حفاظت از محيط زيست و منابع طبيعی كشور با استفاده از ظرفيت صنايع دفاعی كشور، گفت: یکی از ارکان اصلی تحقیق سیاست های اقتصاد مقاومتی توجه به تولیدات صنایع داخلی کشور و استفاده از این ظرفیت های داخلی است.

وی ادامه داد: تجهیزاتی که امروز به سازمان های مختلف کشور عرضه می شود درگذشته تنها واردات آن ممکن بود  چرا که توانایی ساخت چنین تجهیزاتی  در کشور وجود نداشت.
 
نوبخت در خصوص پرداخت مطالبات گندم کاران اظهار داشت: زمانی تنها 4 هزار و 200 میلیارد تومان خرید تضمینی صورت می گرفت اما با تلاش های انجام شده در دولت یازدهم این رقم به بیش از 14 هزار میلیارد تومان رسیده است؛ همچنین پرداخت مطالبات آنها به صورت هفتگی در حال انجام  است.

توانایی تجهیز تمام ناوگان ریلی کشور محیا است
 
سردار حسین دهقان وزیر دفاع و امور پشتیبانی نیروهای مسلح نیز اظهار داشت: جهت تامین تمامی تجهیزات ناوگان ریلی و بالگردی و هواپیماهای سبک کشور و  فعالیت های پشتیبانی  آمادگی خود را اعلام  می کنیم.
 
وی تاکید کرد:توانایی توسعه  همه برنامه راه آهن کشور نیز در این وزارت خانه دیده شده است.

آتش سوزی های جنگل ها 50 درصد کاهش داشته است


معصومه ابتکار رئیس سازمان محیط زیست  نیز گفت: این تفاهم نامه گام موثری برای تامین بخشی از نیازهای سازمان با استفاده از توان داخلی کشور است.

وی ادامه داد:در دولت یازدهم نگاه جدی و ویژه ای به بخش محیط  زیست و حفاظت از آن صورت گرفت به طوریکه سیاست های کلی حفاظت از محیط زیست سال گذشته ابلاغ شد.
 
ابتکار تصریح کرد :  با اقدامات صورت گرفته طی سال گذشته 50 درصد از میزان آتش سوزی جنگل ها کاهش و سرعت اطفاء حریق نیز با استفاده از تجهیزات جدید و نوین نیز به طرز چشم گیری افزایش پیدا کرده است.
 
رئیس سازمان محیط زیست  یادآور شد: یکی دیگر از اقدامات موثر وزارت دفاع در دولت یازدهم ممنوعیت تولید سلاح های شکاری بود که این امر باعث کاهش چشمگیر شکار در سطح کشور شد.
 
 
انتهای پیام/
برچسب ها: نوبخت ، کاهش ، دفاع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار