یاسوج؛

برگزاری اجلاسیه استانی نماز در گچساران

مسؤول ستاد اقامه نماز شهرستان گچساران از 12 آبان‌ماه به عنوان تاریخ برگزاری اجلاسیه استانی نماز به میزبانی گچساران خبر داد.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ جلسه شورای اقامه نماز این شهرستان ظهر امروز در سالن فرمانداری با حضور فرماندار و مسوولان شهرستان برگزار شد.

سید فاضل رضایی مسؤول ستاد اقامه نماز شهرستان گچساران در این نشست اظهار کرد: نماز یکی از موثرترین راه‌ها برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و فردی در جامعه است.

رضایی در ادامه افزود: نقش نماز در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بسیار مهم است و اقامه نماز باید همواره در اولویت زندگی فردی، خانوادگی و اجتماعی قرار گیرد که در این راستا نقش مسؤولان ادارات، نهادها، رابطان و دبیران اقامه نماز باید پررنگ‌تر باشد.

وی تصریح کرد: نماز بسیاری از مشکلات و معضلات جامعه را برطرف می‌کند و فرد نمازگزار عاری از بسیاری مشکلات و آسیب‌های اجتماعی است.

رضایی گفت: برگزاری اجلاسیه استانی نماز برای اولین بار در شهرستان گچساران برگزار می‌شود.

مسئول ستاد اقامه نماز شهرستان گچساران خاطرنشان کرد: برگزاری این اجلاسیه با حضور سخنران کشوری دکتر محمود مظفر قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور و با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی در تاریخ 12 آبانماه سال‌جاری در سالن آزادی نفت برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: برگزاری اجلاسیه استانی نماز مایه خیر و برکت در سطح شهرستان گچساران می‌شود که حضور باشکوه و پرشور مردم و مسؤولان را می‌طلبد.

رضایی تصریح کرد: رسانه‌ها نیز برای ترویج فرهنگ نماز در جامعه نقش مهم و مؤثری بر عهده دارند که لازم است به این رسالت مهم خود عمل کنند.

وی به نقش همه دستگاه‌های فرهنگی و تریبون‌های مختلف برای ترویج فرهنگ اقامه نماز هم اشاره کرد و گفت: هیچ دستگاه فرهنگی نباید خود را از انی موضوع کار بکشد بلکه همه موظفیم با استفاده از زبان هنر برای ترویج این فرهنگ الهی در جامعه تلاش مضاعف کنیم.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.