ارومیه؛

همکاری مردم با پلیس موجب ایجاد امنیت پایدار

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت:همکاری مردم با پلیس موجب به وجود آمدن امنیت پایدار شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ سردار ناصر اصلانی گفت: سالانه شاهد افزایش تعداد خودروها در جاده‌های استان هستیم که در این میان مردم با توجه به توصیه‌های پلیس و با اطلاع‌رسانی‌هایی که می‌شود در تلا برای کاهش آمار تصادفات هستند و این را در آمار به خوبی می‌توان مشاهده کرد

و همچنین با کمک مردم، سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی باید این محرومیت‌ها به حداقل میزان خود برسد تا به توفیق در حوزه اجرایی نیز دست یابیم.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی تصریح کرد: عدم تناسب قابلیت‌های زیرساختی با افزایش روزافزون توسعه جامعه و انتظارات آن و وجود شکاف قانونی در برخی موارد ما را دچار مشکل می‌کند در تلاش برای کاهش این عوامل هستیم.

وی به چند لایه شدن جرایم فضای مجازی اشاره کرد و افزود: این امر یکی دیگر از معضلات جامعه امروزی است که به دلیل ساختار جدید پلیس در بخش پلیس فتا در این خصوص برنامه‌ریزی خوبی داریم و تهدیدات فضای مجازی را پیش‌بینی می‌کنیم که در سال جاری 85درصد جرایم فضای مجازی کشف شده است.

وی خاطرنشان کرد: با همکاری فعالان فرهنگی جهت ایجاد امنیت خوشبختانه اقدامات پیشگیرانه برای راهبرد اهداف امنیتی انجام می شود که در این زمینه مردم نیز مشارکت میکنند وهمکاری مردم با پلیس موجب به وجود آمدن امنیت پایدار شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.