بازنشر سخنان علی تیموری در اینستاگرام معصومه ابتکار+اینستاپست

معصومه ابتکار سخنان مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت شکار و صید سازمان حفاظت محیط زیست در خصوص کاهش پنجاه درصدی حریق در مناطق تحت حفاظت این سازمان را در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون در فضای مجازی گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ معصومه ابتکار، معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست، سخنان علی تیموری مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت شکار و صید سازمان حفاظت محیط زیست در خصوص کاهش پنجاه درصدی حریق در مناطق تحت حفاظت این سازمان را در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت.

وی نوشت:"کاهش پنجاه درصدی حریق در مناطق تحت حفاظت سازمان محیط زیست در سال جاری/ دوازده استان هیچ حریقی نداشتند. مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت شکار و صید سازمان حفاظت محیط زیست با اعلام موارد بالا گفت: ساختار اجرایی برای اطفای حریق در مناطق چهارگانه استان‌های کشور تشکیل شده و با قداماتی که صورت گرفت توانستیم میزان حریق در مناطق تحت حفاظت سازمان حفاظت محیط زیست را در شش ماهه نخست از شش هزار و پانصد و چهل و هفت هکتار در سال نود و سه با کاهش پنجاه درصدی به سه هزار و دویست و هفتاد و نه هکتار در سال نود و چهار و باز هم با کاهش پنجاه درصدی به هزار و ششصد و پنجاه و یک هکتار در سال جاری برسانیم و بدین ترتیب میزان حریق در سال جاری در مقایسه با سال نود و سه کاهش هفتاد و پنج درصدی داشته است.
استان های فارس، آذربایجان شرقی، چهارمحال و بختیاری و کردستان رکورددار تعداد حریق در مناطق چهارگانه در سال جاری هستند.  استان تهران به همراه یازده استان دیگر امسال هیچ حریقی در مناطق چهارگانه تحت حفاظت سازمان محیط زیست نداشتند. بیشترین حریق ها در مناطق زاگرسی در تیر و مرداد و در نوار شمالی کشور در شهریور و مهر رخ می‌دهد. 
از بین سه استان خزری در سال جاری تنها استان گلستان با هشت مورد حریق در وسعت هفتاد و نه هکتاری مواجه بوده و دو استان دیگر حریقی نداشتند. ذکر این نکته بسیار مهم است که عامل بیشتر آتش سوزی ها، خطای انسانی است."

بازنشر سخنان علی تیموری در اینستاگرام معصومه ابتکار+اینستاپست

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار