کارخانه: بی‌نظمی در برنامه لیگ به همه تیم‌ها ضربه می‌زند

سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه معتقد است بی‌نظمی در برنامه لیگ می‌تواند به همه تیم‌ها ضربه بزند.

مصطفی کارخانه در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره این موضوع که هنوز برنامه دور رفت مسابقات لیگ برتر از سوی سازمان لیگ اعلام نشده است ،گفت: هر تیمی که در لیگ حضور پیدا می‌کند بدون شک بر اساس برنامه مسابقاتش و این که در چه مسابقاتی میزبان یا میهمان است، برنامه ریزی می‌کند.

وی تصریح کرد: تیم‌ها در حال حاضر تنها برنامه هفته اول مسابقات خود را می‌دانند و به نظر من این موضوع زیبنده لیگی همچون لیگ والیبال ایران نیست. من نمی‌دانم به چه دلیل هنوز برنامه لیگ مشخص نشده است البته شاید سازمان لیگ منتظر است تا تکلیف تیم‌های بدهکار مشخص شود و پس از آن برنامه نهایی را اعلام کند.

کارخانه با اشاره به وضعیت تیمش در آستانه لیگ سی‌ام، گفت: تیم ما در حال سپری کردن تمرینات است و خوشبختانه از شرایط خوبی برخوردار هستیم. تمام تلاش ما این است که با ارائه والیبال تماشایی بتوانیم در فصل پیش رو مانند فصل پیشین نتایج خوب بگیریم و قهرمانی را از آن خود کنیم.

سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه درباره این انتقاد که برخی ها معتقدند نباید همه بازیکنان خوب در یک تیم جمع شوند، گفت: نمی‌دانم چرا این انتقاد همیشه به تیم سرمایه وارد می‌شود آن هم در حالی که خیلی دیگر از تیم‌ها هم از بازیکنان ملی پوش زیادی بهره می‌برند. 

کارخانه ادامه داد: این فصل از لیگ همه تیم‌ها خوب یارگیری کرده‌اند و من پیش بینی می‌کنم که امسال در صورت برنامه ریزی صحیح و ایجاد نظم ، لیگی به مراتب جذاب تر از فصل قبل پیش رو خواهیم داشت. 

سرمربی بانک سرمایه درباره پیش بینی خود از عنوان تیمش در پایان لیگ گفت: با توجه به حضور تیم های پرقدرت در لیگ امسال پیش بینی کار ساده ای نیست با این حال من اعتقاد دارم که تیم ما مانند سال قبل مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی خواهد بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار