اردبیل؛

کاهش 7/4 درصدی وقوع نزاع در استان اردبیل

سرپرست اداره کل پزشکی قانونی استان اردبیل گفت:‌ در ۶ ماهه نخست امسال ۷ هزار و ۳۰ نفر به دنبال وقوع نزاع به اداره کل پزشکی قانونی استان و مراکز تابعه مراجعه کرده‌اند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۷.۴ درصد کاهش یافته ‌است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ حامد پورعزیز افزود: در 6 ماهه نخست امسال 7 هزار و 30 نفر به دنبال وقوع نزاع به اداره کل پزشکی قانونی استان و مراکز تابعه مراجعه کرده‌اند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که تعداد مراجعین نزاع 7 هزار و 594 نفر بود، 7.4 درصد کاهش یافته ‌است.

وی با بیان اینکه از کل مراجعان نزاع امسال 5 هزار و 360 نفر مرد و یک هزار و 670 نفر زن بوده‌اند، گفت:‌ در آمار کشوری که توسط سازمان پزشکی قانونی کشور ارائه شده است، آمار مراجعان نزاع در 5 ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل با کاهش 1.6 درصدی مواجه بوده و از 266 هزار و 679 نفر در پنج ماهه سال قبل به 262 هزار و 449 نفر در سال 95 رسیده است.

وی افزود: در مرداد ماه امسال نیز 58 هزار و 630 نفر در پی صدمات ناشی از نزاع به مراکز پزشکی قانونی مراجعه کردند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 8 دهم درصد رشد داشته است.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: اردبیل ، کاهش ، وقوع ، نزاع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.