مشهد؛

برگزاری کارگاه تخصصی "کنترل کیفیت آب شرب" در مشهد

سی و چهارمین کارگاه تخصصی کارشناسان کنترل کیفی و آزمایشگاه‌های شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی با حضور کارشناسان 28 شهرستان در مشهد برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  مدیرعامل آبفار استان خراسان رضوی گفت: سی و چهارمین کارگاه تخصصی کنترل کیفی شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی با هدف ارزیابی عملکرد شش ماهه نخست بخش کنترل کیفی و آزمایشگاه‌های این شرکت بر اساس برنامه‌های ابلاغی برگزار شده و در آن بر اساس سامانه اطلاعات شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور (LIMS)، نیازمندی‌های کارشناسان مورد بررسی قرار گرفت.

مهندس دانشگر درمورد مباحث مطرح شده در کارگاه تخصصی "کنترل کیفیت آب شرب" گفت: در این کارگاه موضوع تعامل با مراکز بهداشت و پیشگیری از بحران‌های آلودگی با منشاء آب مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: کنترل و نظارت دقیق‌تر کارشناسان کنترل کیفی شهرستان‌ها بر کیفیت آب تانکرهای سیار از اهمیت به سزایی برخوردار است.

همچنین معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی نیز به نظارت صحیح و بیشتر کارشناسان کنترل کیفی بر پیمانکاران حوزه بهره برداری و به خصوص در زمینه کنترل کیفیت اشاره کرد.

نوراله قائمی گفت: کارشناسان کنترل کیفی می‌بایست توجه ویژه‌ای به پروژه های ملی در حال اجرا در حوزه تخصصی خود داشته باشند.

وی، ثبت دقیق و به موقع اطلاعات در سامانه LIMS و انجام کارهای مطالعاتی جامع و کاربردی را از دیگر مطالبات خود از کارشناسان کنترل کیفی ذکر کرد.

انتهای پیامآ.ج//

برچسب ها: کارگاه ، تخصصی ، آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.