اصفهان؛

سیزدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی کلید خورد

دبیر سیزدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی از برگزاری این رویداد ملی در روزهای یکم و دوم اردیبهشت ماه سال 96 در اصفهان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، دبیر جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی اعلام کرد: جذب سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی به جشنواره سیزدهم از مردادماه 1395 آغاز شده و امیدواریم در این دوره جشنواره شاهد حضور پررنگ و قوی تر سرمایه گذاران باشیم.
کورش خسروی افزود: امیدواریم جشنواره سیزدهم برای نخستین بار چند فرصت سرمایه گذاری فن آفرینی در قالب ابزارهای جدید تامین مالی مانند صندوق پروژه، صندوق جسورانه و شرکت های دانش بنیان پذیرش شده در بازار بنگاه های کوچک و متوسط (SME) به سرمایه گذاران علاقه مند عرضه شود.
 وی ادامه داد: بمنظور ارتقای کیفیت فرصت های سرمایه گذاری، همه این طرح ها از مسیر داوری جشنواره، یعنی بخش طراحان کسب و کار و فن آفرینان عبور خواهد کرد و در صورت تایید داوران این دو کارگروه طرح ها به سرمایه گذاران معرفی می شود.
سیزدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی روزهای یکم و دوم اردیبهشت 96 همزمان با سومین المپیاد ملی طرح کسب و کار دانشجویی برگزار می شود.
این جشنواره شامل سه بخش فن آفرینان، طراحان کسب و کار و فرصت های سرمایه گذاری است.
بخش فن آفرینان، ویژه شرکت های نوپا و رشدیافته دارای محصول فناورانه تجاری سازی شده و شرکت های فن آفرین دارای تاثیر اجتماعی است.
بخش طراحان کسب و کار نیز ویژه صاحبان ایده های نو مبتنی بر فناوری با قابلیت تجاری سازی، بخش دانشجویی شامل المپیاد ملی طرح کسب و کار و غیر دانشجویی شامل طرح کسب و کار آزاد است.
در بخش فرصت های سرمایه گذاری نیز برترین طرح های کسب و کار و شرکت های فن آفرین به منظور مذاکره با سرمایه گذاران و جذب سرمایه گذاری شرکت می کنند.
آخرین مهلت ثبت نام در این جشنواره برای بخش های فن آفرینان و طراحان کسب و کار آزاد تا 15 آبان امسال و در بخش طراحان کسب و کار دانشجویی تا 30 آبان امسال است.
دوازدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی 23 تا 25 اردیبهشت امسال در اصفهان برگزار شد.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.