حسینی: حضور در صدر جدول استرس آور است/ من از طلبم نمی گذرم

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حضور در صدر جدول باعث استرس بیشتر می شود و وظیفه مان را هم سنگین تر می کند.

حسینی: حضور در صدر جدول استرس آور  است / من از طلبم نمی گذرم
به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، سیدجلال حسینی پس از پیروزی 3 بر صفر پرسپولیس مقابل نفت، اظهار کرد : ما در زمان‌هایی از بازی عقب کشیدیم اما خوشبختانه در این بازی هم توانستیم دروازه خود را بسته نگه داریم. روز به روز کارمان دشوارتر می‌شود و هنوز در بخش دفاعی کار داریم که باید تلاش خود را بیشتر کنیم. 

وی در مورد دیدار مقابل استقلال خوزستان، عنوان  کرد: استقلال قهرمان فصل گذشته است و تیم کاملی دارد. ما شرایط سختی داریم روز به روز کارمان دشوارتر می‌شود چرا که در صدر جدول هستیم این موضوع باعث می‌شود که استرس داشته باشیم و وظیفه ما هم سنگین‌تر می‌شود.

مدافع  پرسپولیس در مورد طلبش از نفت، گفت: نمی‌دانیم چه کنیم. هیچ کس در نفت پاسخگو نیست، در آینده من بد صحبت می‌کنم چرا که باشگاه اصلاً جوابگو نیست. 90 درصد از باشگاه طلب دارند و نمی‌دانم از کجا باید شکایت کنم.

وی در مورد اینکه بیرانوند اعلام کرده خسته شده و این مسئله را پیگیری نمی‌کند، بیان کرد : من از این مسئله نمی‌گذرم اما نمی‌دانم چه کاری باید انجام دهم شما کمک‌مان کنید و بگویید چگونه می‌توانیم حقمان را بگیریم. 

حسینی در پایان درباره اینکه انگیزه خاصی مقابل نفت داشته، خاطر نشان کرد : در پرسپولیس بازی کردن همیشه انگیزه خاصی می‌خواهد. بازی کردن من هم ربطی به طلبم نداشت و بیشتر سعی کردم که توپ را حفظ کنم و اجازه ندهم دروازه‌مان باز شود.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار