اصفهان؛

انجام 70 هزار مبادله پستی در شهرستان تیران و کرون

رئیس اداره پست شهرستان تیران و کرون گفت: بیش از 70 هزار مبادله پستی طی امسال در این شهرستان انجام شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی نقی ها افزود: از میان مبادلات پستی بیش از 21 هزار مورد آن به صورت الکترونیکی انجام شده و مابقی به صورت پست های پیشتاز، سفارشی، ویژه و عادی بوده است.
وی بیان کرد: با توسعه فناوری های نو سالانه 20 درصد از اینگونه مبادلات فیزیکی کاهش می یابد و استفاده از فناوریهای الکترونیکی در این مبادلات افزایش می یابد.
رئیس اداره پست شهرستان تیران و کرون ادامه داد: بطور کلی سالانه ارسال امانات پستی و سرویس های اینترنتی پستی روبه افزایش است.
نقی ها با اشاره به انجام عملیات صدور کارت های ملی، اظهارکرد: امسال اداره پست این شهرستان به بیش از 10 هزار درخواست مردم برای تعویض و صدور کارت ملی هوشمند رسیدگی کرده که بزودی توزیع کارت های ملی صادر شده نیز توسط شرکت پست انجام خواهد شد.
در شش ماه نخست امسال 15 میلیون و 678 هزارمرسوله از طریق شرکت پست وصول و ارسال شده و در این مدت هفت میلیون فقره مرسوله به استان اصفهان وارد شده و حدود 8 میلیون و 600 هزار مرسوله از استان اصفهان خارج شده است.
همچنین یک هزار و 48 واحد پستی معادل 6.45 درصد واحدهای پستی کشور در استان اصفهان مستقر است و به ازای هر چهار هزار و 656 نفر و در هر 102 کیلومتر مربع در استان اصفهان، یک واحد پستی وجود دارد.
هم اکنون 690 نفر نیروی انسانی در پست استان اصفهان مشغول به کارند و سه برابر این تعداد نیروهای خصوصی با پست استان اصفهان همکاری می کنند.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار