اصفهان؛

هر آن‌چه برای فوتبال محرم لازم باشد، انجام می‌دهیم

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: اگر محرم نویدکیا بخواهد در کادر فنی با تیم همکاری کند، این موضوع باید با صلاحدید کادر فنی صورت بگیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محسن طاهری در مورد خداحافظی محرم نویدکیا از دنیای فوتبال در بازی امروز سپاهان مقابل تیم ذوب‌آهن اظهار کرد: این موضوع ما را هم شوکه کرد اما او صحبتی را با آقای ویسی انجام داده بود که امروز در دربی اصفهان از دنیای فوتبال خداحافظی کند.

وی افزود: این موضوع را سرمربی تیم با من در میان گذاشت و نظر ویسی را در این مورد خواستار شدم؛ به او گفتم که شما بر روی نویدکیا حساب کردید و در صورت خداحافظی می‌توانید جای خالی او را پر کنید یا خیر.

مدیرعامل باشگاه سپاهان تصریح کرد: ویسی در پاسخ به من گفت محرم شرایطی را مطرح کرده است که باید با خداحافظی او موافقت کرد.

وی بیان کرد: پس از این ماجرا خودم با محرم صحبت کردم و از او درخواست کردم این خداحافظی را به زمانی موکول کند تا خود سپاهان میزبان باشد و بتواند برای او مراسم خوبی تدارک ببیند.

طاهری خاطر نشان کرد: اما محرم گفت می‌خواهم مقابل ذوب‌آهن از فوتبال خداحافظی کنم و نمی‌خواهم فشاری به تیم در نیم‌فصل وارد شود تا باشگاه بتواند در نیم‌فصل اقدام به جذب بازیکن کند.

وی مطرح کرد: این صحبت‌ها ما را قانع کرد تا محرم در این بازی از دنیای فوتبال خداحافظی کند اما قطعاً باشگاه پس از این بازی، طی یک دیدار به طور شایسته و ارزشمندی از وی تقدیر و تشکر خواهد کرد.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در مورد ادامه همکاری‌ محرم با سپاهان نیز ابراز داشت: اگر او بخواهد در کادر فنی با تیم همکاری کند، این موضوع باید با صلاحدید کادر فنی صورت بگیرد ولی در بحث مربی‌گری و هر آن‌چه برای آینده فوتبالش در نظر گرفته باشد، او را رها نخواهیم کرد و از او حمایت می‌کنیم.

وی در پایان گفت: محرم سرمایه ماست و همه جور از او در سپاهان حمایت خواهیم کرد.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.