اهواز؛

شروع ثبت نام هنرجویان در رشته‌های نمایشی و هنری

رئیس آموزشگاه سینمایی و هنرهای نمایشی رامهرمزگفت: در راستای آموزش‌های مستمر آموزشگاه در ترم جدید اقدام به پذیرش هنرجو کرده‌ تا در کارگاه‌ها آموزش‌های لازم را ببینند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی‌رضا باغبان‌باشی ،رئیس آموزشگاه سینمایی و هنرهای نمایشی رامهرمز اظهار کرد:آشنایی با گزیده‌ای از فرهنگ، هنر و ادبیات ایران و جهان از گذشته تا امروز، بهبود نوشتن، خواندن و افزایش دایره واژگانی و درنهایت برقراری تعادل میان واقعیت و تخیل در ذهن و احساس و کودک و نوجوان خواهد بود.

وی تصریح کرد: آموزش شیوه درست زندگی ایرانی و اسلامی و پرورش روحیه خلاقیت و نوآوری، کاهش افسردگی در کودکان و نوجوانان و جایگزینی آن با شادمانی و افزایش اعتمادبه‌نفس از دیگر برنامه‌های ما خواهد بود.

 رئیس آموزشگاه سینمایی و هنرهای نمایشی رامهرمز افزود: این برنامه‌ها به کمک اجرای قصه‌خوانی، نقالی، پرده‌خوانی، تعزیه، شبیه‌خوانی، نمایش عروسکی، پخش فیلم کودک و نقد و تحلیل آن با کمک کودکان و نشست‌های هفتگی خواهد بود.

باغبان‌باشی تأکید کرد: کارگاه‌های بازیگری، عکاسی، فیلم‌سازی با موبایل، نویسندگی خلاق، ساخت عروسک نمایشی، عروسک‌گردانی، صداپیشگی، نمایش عروسکی، پرورش بیان و آموزش شعرخوانی، دکلمه و سخنرانی در این آموزشگاه آموزش داده می‌شود.

وی همچنین گفت: سه کارگاه ویژه اجرایی ازجمله سایکودراما، نمایش خلاق، آموزش شهروند نمونه و فعال با وانمود سازی، مستندسازی و بازسازی موقعیت با استفاده از تکنیک‌های هنر نمایش را آموزش می‌دهیم.

رئیس آزاد سینمایی و هنرهای نمایشی تماشاخانه در پایان گفت: علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام به دفتر این آموزشگاه واقع در خیابان طالقانی شرقی، کوچه لاله، دبیرستان غیرانتفاعی شهید قنواتی پور مراجعه و یا با شماره تلفن‌های 43553090 و یا 4353320 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.