مشهد؛

قیام امام حسین(ع) احیا سنت حضرت رسول اکرم (ص) بود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: قیام امام حسین(ع) در راستای احیا سنت جد بزرگوارش حضرت رسول (ص) و امر به معروف و نهی از منکر با هدف اصلاح جامعه از انحرافات به وجود آمده بود.

قیام امام حسین(ع) احیا سنت حضرت رسول اکرم (ص) بودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ سید جواد حسینی در دیدار با جمعی از روحانیون و فعالان سیاسی استان با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: فعالیت سیاسی سالم، حرکت در مسیر قیام امام حسین(ع) است.

وی گفت: قیام امام حسین(ع) در بیش از هزار و 400 سال پیش محقق شد و امروز پیام آن را باید مسلمانان و شیعیان در بستر تاریخ جاری و ساری سازند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی با بیان این که از این منظر، اقدام امام (ع) و یارانش را باید یک حرکت سالم سیاسی، اجتماعی و فرهنگی دانست؛ افزود: امروز هم اگر احزاب و جریان های سیاسی با این نگاه و در همین مسیر حرکت کنند می توانند تحقق بخش مصداق ا شعار راهبردی "کل ارض کربلا و کل یوم عاشورا" باشند چراکه عاشورا دارای دو وجه قیام و پیام می باشد.

حسینی خاطر نشان کرد: به همین منظور در خراسان رضوی، خانه ی احزاب تشکیل شده که همه گروه های پذیرفته شده در چارچوب نظام جمهوری اسلامی ایران، نقش خود را به درستی ایفا کنند و اندیشه ها و طرح های خود را در خدمت سالم سازی و پیشرفت جامعه، با تعامل نظام مند و موثر قراردهند.

وی گفت: فعالیت سیاسی سالم به منظور اصلاح امور و حرکت جامعه در مسیر پیشرفت، توسعه، اقامه ی قسط و ترویج ارزش های دینی و انقلابی از اهداف راهبردی است که اگر فعالیت سیاسی و حزبی در جامعه در همین را شکل گرفته و محقق شود؛ می توان ادعا کرد که آن حرکت عاشورایی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: باید از این ظرفیت در مسیر رشد ، توسعه و تعمیق ارزش ها، با اصلاح روش ها و بر قراری عدالت و سالم سازی جامعه استفاده کرد.

حسینی گفت: امروز 55 حزب دارای مجوز در استان وجود دارد که خانه ی احزاب مکان آمد و شد همه ی آنهاست.

انتهای پیام//آ.ج

برچسب ها: قیام ، سنت ، جامعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.