سیمئونه:پاسخ گریزمن به ریبری دندان شکن بود

دیگو سیمئونه به تمجید از آنتونی گریزمن بازیکن فرانسوی تیمش پرداخت و بیان کرده است که این بازیکن در اتلتیکو تجربه لازم را به دست آورده است.

سیمئونه : پاسخ گریزمن به ریبری دندان شکن بود به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،به نقل از گل، آنتونی گریزمن بهترین گلزدن و بهترین بازیکن یورو 2016 انتخاب شد و در این بازی ها عملکرد بسیار خوبی داشت.
 در فصل گذشته لالیگا نیز این بازیکن موفق شد 22 گل برای تیمش به ثمر برساند و تعریف کونته را کسب کند.

اما چند روز پیش فرانک ریبری بیان کرده بود که گریزمن کار بزرگی نکرده است و اگر می خواهد ثابت کند که بازیکن بزرگی است باید این عملکرد خوب را در دراز مدت داشته باشد.ریبری بیان کرده بود که اگر گریزمن این عملکرد را تا 15 سال ادامه دهد،‌سپس به او تبریک می گوید. 

گریزمن در پاسخ به این صحبت ریبری بیان کرده بود : " من به تلاشم ادامه می دهم. در انتها خواهیم دید که من چه بازیکنی هستم اما باید به شما بگویم که مسیر درستی را پیش گرفته ام و عملکرد خوبم باثبات است. هر کس نظر شخصی خودش را دارد و من به چشم پدرم و هواداران اتلتیکو ، بهترین بازیکن جهان هستم."

سیمئونه در مورد پاسخ گریزمن به ریبری بیان کرده است : " من به نظر همه احترام می گذارم. باید بگویم که گریزمن در اتلتیکو به بلوغ فکری رسیده است و پاسخ دندان شکن و خوبی به ریبری داد. وی با این پاسخ باعث شد که برای خودش و تیم ما حاشیه ای ایجاد نشود."

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار